Nu de lente

merel bloesemluid fluitend en knallend roze is gearriveerd is de tijd gekomen om Blogland vaarwel te zeggen, in ieder geval voorlopig.  Tot ik mijn moedertje in een ander en veiliger huis heb zonder obstakels is het heen en weer reizen tussen Den Haag en Utrecht geblazen. Naast  dit regelen  en wat handwerken zal het bloggen erbij inschieten. Oók blogs lezen en complimentjes geven zal voorlopig op een zeer laag pitje komen te staan.

Neem ik nu meteen het moment te baat om jullie hartelijk te bedanken voor jullie commentaren, het wordt altijd zeer gewaardeerd.

 HAPPY STITCHING 😉

Now spring has finally arrived, loud and clear, the time has come to say goodbye to Blogland, at least for the time being. I need to move my dear mother to a saver house. This will take  a lot of my time and will leave little to write or visit blogs. 

This time is as good as any to say thank you for all your comments, it is much appreciated.

HAPPY STITCHING 😉

8 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Balsemien
    apr 28, 2013 @ 23:01:47

    Lieve Josee,
    Sterkte met alle regelzaken en ik zien je graag over een poosje terug hoor! Je vrolijke en mooie creaties zie ik graag en je commentaar en persoonlijke visie worden altijd erg gewaardeerd!
    Houd je taai…

    Beantwoorden

  2. Gert
    apr 28, 2013 @ 23:23:09

    Spannende tijden voor je moeder, en drukke tijden voor jou/jullie. Succes ermee, en ik hoop zeker weer wat van je te horen (en als je een keer in de buurt bent: je bent welkom 😉 )

    Beantwoorden

  3. lupineke
    apr 29, 2013 @ 09:10:04

    Oh jammer Josee, jouw logjes zijn altijd zo heerlijk om te lezen! We zien je hopelijk gauw weer terug en ik wens je heel veel sterkte met alle zorg rond je moeder. Sterkte, en hopelijk gewoon weer gauw tot ziens 🙂 Lieve groet Stefanie

    Beantwoorden

  4. Anita
    apr 29, 2013 @ 09:26:16

    Ik zal je missen in blogland, maar je hebt nu belangrijker zaken te doen. Veel sterkte en tot later.

    Beantwoorden

  5. Willy
    apr 29, 2013 @ 10:11:42

    Je laat ons met een prachtig plaatje achter. Heel veel sterkte met alles wat je gaat regelen. Groetjes,

    Beantwoorden

  6. Gingini
    apr 29, 2013 @ 12:11:03

    Hoi Josee. Ook door mij sterkte gewenst met deze periode in je leven. Ik zal je missen.

    Beantwoorden

  7. Henriette
    dec 02, 2018 @ 22:10:46

    Leuke blog! En mooie foto’s.

    Beantwoorden

  8. kelil
    mrt 15, 2023 @ 08:55:24

    “Tremendous article! I really appreciate the depth and clarity of your writing.”
    ittelkom jakarta

    Beantwoorden

Plaats een reactie