In de hoop

dat het tóch nog een keer koud wordt, vandaag een viltwerkje. Ik maakte het een jaar of 7 geleden. Het is geprikt met  de viltnaald en wol op een bestaand stukje vilt. Tot voorbeeld diende een kaart van Daniela Drescher.

Ik vind het een schatje😉

14 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Klaske
    Jan 25, 2012 @ 08:58:00

    Nou als je de weermannen zo hoort, word het wat kouder, maar of het zo is???
    Leuk viltwerkje!!

    Beantwoorden

  2. Willy
    Jan 25, 2012 @ 09:12:27

    Hej Josee, altijd gevaarlijk die leuke linkjes. Ik was al weer verdwaald tussen de allermooiste kaarten. Het viltwerkje is zo schattig en lief. Ook gebruikte je prachtige kleurtjes.
    Groetjes
    ps Leuke foto’s bij Lupineke.

    Beantwoorden

  3. lupineke
    Jan 25, 2012 @ 09:35:52

    Josee, wat een prachtig viltwerk! Heel erg mooi en sfeervol! Het vervelende is wel, dat ik meteen zin krijg om ook te gaan prikken… en dat kan helemaal niet want ik heb nog veel te veel leuke andere dingen te doen :(! Misschien eens samen een prikmiddagje organiseren? Complimenten voor dit werkje!

    Beantwoorden

  4. Mascha
    Jan 25, 2012 @ 10:14:32

    Wat een leuk viltwerkje. Zou dat ook weleens willen proberen. Maar ja….wanneer.
    Groetjes Mascha

    Beantwoorden

  5. Breienmaar
    Jan 25, 2012 @ 10:50:14

    Inderdaad een schatje! Heel erg mooi, nu maar hopen dat het kouder wordt;)

    Beantwoorden

  6. Lida
    Jan 25, 2012 @ 11:36:01

    Inderdaad leuk dat ik je weer gevonden heb! Was al aan het zoeken, maar het lukt maar niet en nu opeens een link bij Lupineke! Heb even zitten bladeren door je blog en binnenkort ga eens lekker helemaal bijlezen! Wat ben je lekker bezig trouwens en deze kaart is echt een uniek exemplaar geworden!
    Heb je gauw in mijn lijst gezet! Zo ga weer verder met schilderen, heb het nu erg druk en spijbel even tijdens de lunch! Fijne dag en tot gauw, groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  7. Anita
    Jan 25, 2012 @ 13:31:01

    Wat een lief viltwerkje is het. Ze verwachten kouder weer, dus wie weet.

    Beantwoorden

  8. Gingini
    Jan 25, 2012 @ 16:33:57

    Het is inderdaad een schatje!! Zo’n lief roodborstje.🙂 Ik vind het knap dat je dat allemaal hebt zitten prikken!!

    Beantwoorden

  9. Ellie's Quiltplace
    Jan 25, 2012 @ 18:55:13

    Laat de sneeuw maar komen! Wat ziet dit er super gezellig uit!

    Beantwoorden

  10. Petra
    Jan 25, 2012 @ 21:26:34

    het blijft een leukerdje!

    Beantwoorden

  11. Balsemien
    Jan 26, 2012 @ 07:21:28

    Hoi Josee,
    Het is een schatje inderdaad, wat leuk gemaakt!

    Beantwoorden

  12. Balsemien
    Jan 26, 2012 @ 07:22:53

    Nog even… elke keer als ik in de zijbalk je pinwheels zie begint het te kriebelen, ik vind em zo leuk met die witte vlakken ertussen!

    Beantwoorden

  13. Hubertine
    Jan 26, 2012 @ 21:35:24

    Wat een lief tafereeltje! Vanaf het weekend begint de winter……

    Beantwoorden

  14. supergoof
    Jan 27, 2012 @ 10:30:05

    vind ik ook, en een lieverd!

    Beantwoorden

Geef een reactie

