Ze trappelen van ongeduld,

nieuwe lapjes

marmalade and sweet things

roze lapjes

nieuwe blauwe en oude blauwede nieuwe aanwinsten. Gisteren heb ik deze gekocht op de patchwork en quiltdagen in Rijswijk.  Het was heel koud, maar het was net ver genoeg om me warm te fietsen. Binnen was het aangenaam genoeg van temperatuur om overal te kijken, te voelen en inspiratie op te doen. Genoten heb ik van de antieke quilts van o.a. Dorry. Ook was het ogen uitkijken bij het werk  van andere, onbekende en bekende, quiltsters. Het allerleukste van de dag vond ik mijn lange theepauze (wel meer dan een uur) die ik genoot met Gert, koetjes, kalfjes en natuurlijk quilten kwamen voorbij😆

Boven een overzichtsfoto, op  de andere foto’s lapjes uit de kast die er bij passen.

Ik heb grootse kleine plannen, stay tuned😉

Yesterday I hopped on my bicycle and braved the cold wind to  cycle to the patchwork en quiltdagen. Once inside it was nice and comfy, so it was great to look at the fabric and get some inspiration. I also quite enjoyed the display of Dorry and other, more or less known, quilters. What I enjoyed most of all was my rathter long (more than one hour) teabreak in the company of Gert, we talked about one thing and the other and of course quilting😆

The top picture shows what I bought, the other pictures what I will use it with.

I have big, small plans, stay tuned😉

12 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Jantine Urban
    Apr 06, 2013 @ 13:20:00

    Vrolijke stofjes om van te watertanden. Ben benieuwd wat je er mee gaat doen!

    Beantwoorden

  2. marijke
    Apr 06, 2013 @ 15:30:37

    Mooie aankopen ben benieuwd!
    groetjes van Marijke

    Beantwoorden

  3. Lida
    Apr 06, 2013 @ 16:42:57

    Dacht al dat je die allemaal had gekocht, één ding is zeker het wordt een heel vrolijke quilt! Hoop Gert morgen ook te treffen!
    Geniet van je steekjes, knuffel
    Lida

    Beantwoorden

  4. Ada
    Apr 06, 2013 @ 20:32:27

    Leuke stofjes. En nu aan de slag!

    Beantwoorden

  5. Gert
    Apr 06, 2013 @ 20:45:16

    Ik had natuurlijk al een deel gezien, maar je bent goed geslaagd hoor, mooi. En, weer heel anders dan mijn stofjes, maar daar hadden we het al over gehad. Onze theepauze was er 1 met een gouden randje, fijn dat je er bij kwam zitten. Geniet lekker van je stoffen!

    Beantwoorden

  6. Petra
    Apr 06, 2013 @ 21:58:25

    ooh heerlijk…je bent goed geslaagd..mooie lapjes! Laat maar komen al jouw plannen!!

    Beantwoorden

  7. Jane in Wales
    Apr 06, 2013 @ 22:07:25

    Wat een prachtige stofjes, ik ben benieuwd wat je daar mee gaat doen.
    En mijn fotos van de Tywi, die zijn een beetje verder naar het noorden, op Llandovery aan. Het is ook geen gewone weg, maar een prive weg van een boerderij, waar wij waren. De common bij Llangadog vind ik altijd zo mooi, wat enig dat je daar geweest bent!!!

    Beantwoorden

  8. Gingini
    Apr 06, 2013 @ 22:09:43

    Wat een heerlijke plaatjes! Dat wordt weer een leuk project, dat kan niet anders.🙂

    Beantwoorden

  9. lupineke
    Apr 07, 2013 @ 08:31:24

    Oh, ze zijn mooi Josee!! Vandaag gaat mij Rijswijk niet meer lukken, maar volgende week ga ik een dagje naar Den Haag..😉 Ook leuk toch?!! Fijne zondag!

    Beantwoorden

  10. Balsemien
    Apr 07, 2013 @ 09:45:02

    Hoi Josee, oh mooie lapjes, ik kan me het gevoel helemaal voorstellen… Een soort zenuwachtigheid, maar dan heel leuk waar je heel vrolijk van wordt… Ben benieuwd!
    Leuk ontmoetingen met quilters en dan heerlijk een uur ervoor uittrekken om te kletsen en thee te drinken…

    Beantwoorden

  11. Anita
    Apr 07, 2013 @ 11:06:13

    Mooie lapjes heb je gekocht. Wat was de beurs lekker ruim opgezet. En flink veel plaats om thee te drinken.

    Beantwoorden

  12. Willy
    Apr 07, 2013 @ 11:13:05

    Ga maar snel mee spelen dan. Veel plezier!

    Beantwoorden

Geef een reactie

