In de brievenbus

Ellie Annhet laatste deel van mijn Facebook prijs van Benartex. Ik heb vier afleveringen ontvangen waarvan ik er één  hier verloot heb.

etui casablanca benartexVan een eerdere aflevering maakte ik een etui. Volgens het patroon een fluitje van een cent……………😯

stof Nancy HalvorsenMet de allereerste, die ik in mei vorig jaar kreeg,  ben ik nog steeds vrolijk bezig.

I received the latest and final issue of my Facebook price by Benartex. I received four issues in total. One I gave away on this blog , another one I used to make a zippered pouch. They said it was easy…..😯 The first one I received, May last year,  is still keeping me happily busy.

8 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. marijke
    Apr 03, 2013 @ 20:26:47

    Ooo op de eerste foto, wat een pracht van een lieve lente kleurstofjes met roosjes ooo wat mooi!
    groetjes van Marijke

    Beantwoorden

  2. Nicole
    Apr 03, 2013 @ 20:48:34

    nou, deze laatste zending vond je vast een fijne verrassing. Volgens mij helemaal jou (en mijn) kleuren! groetjes Nicole

    Beantwoorden

  3. breienmaar
    Apr 03, 2013 @ 22:02:08

    Dat is een leuke zending lapjes! Ik zou er zomaar een uur alleen al naar kunnen kijken en genieten!

    Beantwoorden

  4. Petra
    Apr 03, 2013 @ 22:36:30

    deze zending vind ik als wolletjesmens zelfs héél erg leuk!!

    Beantwoorden

  5. Willy
    Apr 04, 2013 @ 00:08:32

    Dat is een prijs waar je wat aan hebt. Mooie stoffen en leuk etui.

    Beantwoorden

  6. Balsemien
    Apr 04, 2013 @ 09:45:53

    Lentestofjes! Wat een leuk etuitje!

    Beantwoorden

  7. Anita
    Apr 04, 2013 @ 10:50:23

    Mooie stofjes. Goh wie zou die andere serie hebben gekregen?

    Beantwoorden

  8. Jane in Wales
    Apr 04, 2013 @ 13:04:27

    Prachtige stofjes heb je gekregen! Je etuitje is leuk!

    Beantwoorden

Geef een reactie

