Vandaag,

2 kleuren koekjesis het 88 jaar geleden dat mijn vader werd geboren.  Voor het eerst in míjn leven maak ik  de 13de maart mee  zónder hem.

Dus neem ik vanavond een extra koekje en mijmer nog wat verder over hoe een snoep kous  en lekkerbek hij was😉

Today, 88 years ago, my father was born. It is the first time ever for me that it ís his birthday without him being here. So I will have 2 cookies tonight and celebrate his sweet tooth😉

9 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. lupineke
    Mrt 13, 2013 @ 20:23:01

    Tja Josee, het zal een gekke dag zijn zo zonder hem… sterkte!

    Beantwoorden

  2. Petra
    Mrt 13, 2013 @ 22:57:09

    ja vreemd zal dat zijn idd…zo’n eerste verjaardag. Maar wel heel goed om deze dag een bepaalde vorm te geven.

    Beantwoorden

  3. Balsemien
    Mrt 14, 2013 @ 00:15:06

    Hoi lieve Josee,
    Dat is een bijzondere dag, de eerste verjaardag zonder. Mooi dat een goede herinnering aan hem opborrelt…
    Liefs!

    Beantwoorden

  4. Anita
    Mrt 14, 2013 @ 09:55:40

    Koester vooral al je mooie herinneringen aan hem.

    Beantwoorden

  5. Willy
    Mrt 14, 2013 @ 13:15:01

    Dat blijft altijd een bijzondere dag, sterkte!

    Beantwoorden

  6. Lida
    Mrt 14, 2013 @ 14:29:51

    Ja zo doe je fat, je haalt al die mooie herinneringen naar boven en denk aan hem en zijn liefde en het wordt vanzelf een bijzondere dag! Knuffel
    Lida

    Beantwoorden

  7. Jane in Wales
    Mrt 14, 2013 @ 16:43:05

    Ja, dat zal wel vreemd zijn, maar fijn dat je zulke herinneringen hebt.

    Beantwoorden

  8. supergoof
    Mrt 19, 2013 @ 10:00:22

    Goed idee!
    Ik doe met je mee, mijn pap hield niet van ontbijten,… hij ging voor de koffie met koek of taart om half 10,….
    Raar hè zo’n eerste verjaardag zonder je vader.
    Lieve groetjes van mij.

    Beantwoorden

Geef een reactie

