De quiltpolitie,

banentop roze 1

banentop roze 2

banentop roze 3als je die pet draagt, kijk dan gauw bij een ander blog .banentop met loAls het je te doen is om vrolijke kleuren met dit koude weer, kijk dan lekker verder.

Soms, heel soms, zakt de moed me in de schoenen met een bepaald project. Dit was er zo één. Al jaren onafgewerkt in gebruik, rafelig, veel te veel quiltwerk. Nu was de machine weer terug en heb ik eerst wat machinaal gequilt en toen in één moeite door de rand afgewerkt😯

Misschien wordt de quiltagent in mij zelve nog actief😆

If you are with the quilt police, quickly go and find another blog. If you want to enjoy the lovely vibrant colours, please stay. Sometimes I loose heart with a quilt. This is such a time. Now that my sewing machine has been to the repair shop I thought it now or never. So I used the machine to quilt and then did the binding without much ado😯

Maybe I will join the quilt police after all😆

9 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Petra
    Mrt 11, 2013 @ 23:53:20

    nou voor mij wel herkenbaar hoor..als ik echt iets netjes wil naaien…dan moet ik dat niet op de machine doen, zeker geen randjes die aan twee kanten netjes horen te zijn. Nu ben ik niet zo’n lapjesmens..misschien juist daarom! Want om alles met de hand te doen…oeffff… Maar je gaat hier vast wel iets op verzinnen zodat meneer agent er ook tevreden mee is😉..de kleuren/stofjes zijn heerlijk lenteachtig!

    Beantwoorden

  2. Balsemien
    Mrt 12, 2013 @ 01:03:04

    Mooie stofjes Josee… Inderdaad grappig dat je Monkie niet leuk vond, dat hoor ik niet zo vaak en daarom is dat juist wel leuk! Ik kan me er wel iets bij voorstellen als je de andere dieren tekeer ziet gaan met Monkie, of zit het em daar niet in?

    Beantwoorden

  3. Anita
    Mrt 12, 2013 @ 10:30:05

    Mooie kleurtjes en Lodewijk vind hem heel mooi.

    Beantwoorden

  4. Willy
    Mrt 12, 2013 @ 13:25:32

    Voor de stofjes ben ik gebleven hoor, maar je naaimachine was behoorlijk de weg kwijt😉

    Beantwoorden

  5. lupineke
    Mrt 12, 2013 @ 21:25:13

    Hi hi, ik vind hem juist leuk zo! Zowel de kleurtjes als die heel bijzondere en exclusieve techniek van doorstikken :))

    Beantwoorden

  6. Jane in Wales
    Mrt 12, 2013 @ 23:11:20

    Ik zie de quiltpolitie op de quilt zitten, en hij kijkt heel goedkeurend…;o)

    Beantwoorden

  7. Gingini
    Mrt 13, 2013 @ 12:13:45

    Zolang als Lodewijk hem goedkeurt, valt het allemaal wel mee.🙂

    Beantwoorden

  8. Anita V.
    Mrt 13, 2013 @ 23:26:15

    Het eerste wat ik hoorde toen ik op een beurs iemand van het quiltersgilde sprak: de quiltpolitie bestaat niet🙂 hij is leuk geworden, en fijne lentekleurtjes!

    Beantwoorden

  9. Ada
    Mrt 15, 2013 @ 10:49:51

    Een vrolijk quiltje met iemand die dat zeer waardeert! Mijn kater ligt ook het liefst daar waar ik hem eigenlijk niet wil hebben.
    Ik ben op je blog gekomen via het doorgeefboek The Devil’s Puzzle. Wou ik je even laten weten. Het boek is dus nu in Griekenland en gaat, nadat ik het gelezen heb, weer verder.
    Groetjes, Ada

    Beantwoorden

Geef een reactie

