Best leuk toch,

roze groene tas 1roze groene tas 2roze groene tas 3roze groene tas 4

 

zo’n tas die er heel anders uit komt te zien dan ik bedacht had😆 Meteen al bij het berekenen had ik een fout gemaakt en toen de stof gesneden was, zat er niets anders op dan mijn hersencellen aan het werk te zetten. Beetje bij beetje vorderde het plan in mijn hoofd, maar het dan zonder patroon ten uitvoer te brengen is weer een ander verhaal. Door het steeds maar versnijden van de blokken had ik behoorlijk last van punten stress ( haal ik voldoende punten op mijn eigen beoordelings lijst, maar ook worden de punten strak😉 ). Ook heeft mijn naaimachine regelmatig last van kuren; van helehelehele kleine steken, naar hele GROTE steken. Al met al iets heel anders dan ik bedacht had.

Alleen de kleuren zijn nog van het originele plan, dat dan weer wel😆

It has become a rather different bag than I had planned. I miscalculated right at the beginning and once the fabric was cut I had no other option than to rack my brain. Little by little I managed to create something. It ofcourse had to pass my own muster as well as have a proper “broken dish/ pinwheel”. Also my sewing machine has a mind of its own and accordingly stitches with very small or very large stitches. All in all quite different than the bag I had in mind.

Only with the colours of the fabric I stuck to the original plan😆

11 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Jane in Wales
    Feb 17, 2013 @ 22:48:45

    Wat een dotje. Prachtige kleuren, en helemaal uniek!

    Beantwoorden

  2. Balsemien
    Feb 17, 2013 @ 23:23:25

    Ha Josee, helemaal jouw kleuren. En niet ‘best leuk’ , maar superleuk geworden. Jouw creatieve brein past er wel weer een mouw aan – nou ja geen mouw aan de tas😉 Sterkte met je naaimachien die aan de hobbel is…

    Beantwoorden

  3. lupineke
    Feb 18, 2013 @ 09:29:43

    Echt superleuk, en knap dat je het hele geval toch gemaakt hebt met al die extra berekeningen! Balen als je machientje niet doet wat je wil.. misschien tijd voor een beurt?

    Beantwoorden

  4. Anita
    Feb 18, 2013 @ 09:49:16

    Het is een erg leuke tas geworden. Vaak worden ze leuker als je oplossingen moet zoeken voor fouten.

    Beantwoorden

  5. Lida
    Feb 18, 2013 @ 11:08:41

    Toch een gave tas geworden! Leuke kleuren ook en lekker ruim! Groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  6. Klaske
    Feb 18, 2013 @ 11:18:21

    Nou hij is echt leuk hoor! Misschien wil je machientje een smeerbeurt..

    Beantwoorden

  7. marijke
    Feb 18, 2013 @ 11:42:57

    Leuk tas geworden en je machientje lijkt een beetje op freemotion dus zou zelf even naar het transport en naaimachine voetdruk kijken….
    groetjes van Marijke

    Beantwoorden

  8. Willy
    Feb 18, 2013 @ 11:49:17

    Ik vind ‘m heel leuk geworden.

    Beantwoorden

  9. Mascha
    Feb 18, 2013 @ 11:50:31

    Hij is heel erg leuk geworden. Je hebt er gewoon een eigen tas van gemaakt. Dat is toch super!
    Groetjes, Mascha

    Beantwoorden

  10. Annabel
    Feb 18, 2013 @ 19:13:14

    Ik vind ‘m heel mooi geworden! Toch leuk zo’n zelf ontworpen tas?!🙂

    Liefs, Annabel

    Beantwoorden

  11. marijke
    Feb 19, 2013 @ 06:41:21

    Dat van je feeds dat klopt had iets raars, wilde bij een spaanse? dame een berichtje achterlaten en…. dat via blogger doen enne nou die reactie kwam bij mij op mijn blog te staan … dus nee dat was niet de bedoeling hihi!
    groetjes van Marijke

    Beantwoorden

Geef een reactie

