Toch leuk

etui met rand

een hubby die het niet langer kan aanzien dat mijn etui in elkaar stort en die dan in een handomdraai een reepje  karton in de ritsrand plaatst .

meetlint kirsti

Liet ik laatst nog bij Willy weten dat ik Kirstie Allsopp maar zozo vind, wat heeft Zus voor mij meegenomen uit Engeland? Inderdaad een meet lint van Kirstie :lol: 

ijspegels

Zag ik ook vandaag, nog voor de dooi van dit weekeinde, de ijsbaard  van Koning Winter  aan de waslijn van de buren hangen.

I am quite pleased with my  hubby who couldn’t stand the sight of my collapsing sewing case. Without much ado he put some heavy duty drawing paper into the zipper part and tada.

A while back I commented on Willy’s blog how I do not like Kirstie Allsopp very much. Guess what my Sis got me from England. A Kirstie Allsopp measuring tape😆

Just before King Winter will renounce his throne I saw that he put out his beard to refreeze.

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. lupineke
    Jan 26, 2013 @ 10:17:57

    Mooie samenwerking zo, en wat een handige hubby heb jij! Die baard is prachtig, nog even van genieten!! Fijn weekend! (Uh, niet de baard van je hubby bedoel ik, als ik mijn zin zo overlees is hij wat krom😉

    Beantwoorden

  2. Anita
    Jan 26, 2013 @ 11:02:55

    Handig he zo’n hubby in huis. Ik wacht op de dooi kan ik eindelijk weer de deur uit.

    Beantwoorden

  3. Willy
    Jan 26, 2013 @ 11:18:19

    😉

    Beantwoorden

  4. Gingini
    Jan 26, 2013 @ 19:05:23

    Een stuk handiger als de etui rechtop blijft staan.🙂 Een heel lief cadeautje, dat meetlint. Gewoon gebruiken en van genieten. Ja en die ijspegels, wow! Nog even en dan hebben we weer gewoon regen.

    Beantwoorden

  5. Carina
    Jan 27, 2013 @ 13:55:56

    Mooi je etui, nee prachtig! En die ijspegels mooi gezicht, ze zullen nu vast wel heel erg snel smelten het regent hier pijpestelen!

    Beantwoorden

Geef een reactie

