Goodbye, Hello

tas hoes

Na ruim 3 1/2 jaar trouwe dienst neem ik afscheid van mijn tas. Gemaakt van een binnenste buiten gekeerde stoelkussen hoes en hengsels van een oude keukenschort zit het erop.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Verwelkomen wij nieuwe tas, buitenkant een paarse corduroy. De yoyo heeft echt een knoop binnenin. Ik weet nog niet of dat aan de tas mag blijven.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Binnen het restant van de mouw van een overhemd. Eerder maakte ik daar al kussenhoesjes van.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

In de naad mee gestikt een keperband om mijn draagbare kluis aan de tas te zekeren :lol: 

After having served me for 3 1/2 years, it is time to say goodbye to my bag made from a pillowcase inside out and handles made from  an old apron. We welcome my new bag, made from a lovely purple corduroy on the outside. The suffolk puff really has a button sewn into it. I am not sure I really like it. The inside is made of the sleeve of a shirt. Also on the inside I have sewn in a twill tape to secure my   wallet😆

9 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Gingini
    Jan 16, 2013 @ 22:39:16

    Niet slecht, een wintertas in corduroy. Helemaal als hij in paars is.😉 De voering is trouwens helemaal geslaagd, ik hou wel van hergebruik.

    Beantwoorden

  2. Petra
    Jan 16, 2013 @ 23:16:29

    wat een leuke en handige tas en helemaal in ‘Josee’kleuren!

    Beantwoorden

  3. Gert
    Jan 17, 2013 @ 00:03:33

    Mooi hoor, leuke nieuwe tas heb je gemaakt. En ik draag nog regelmatig de binnenkant van je nieuwe tas🙂

    Beantwoorden

  4. Willy
    Jan 17, 2013 @ 01:22:31

    Die kan weer een paar jaar mee, erg mooi!

    Beantwoorden

  5. Elzaan
    Jan 17, 2013 @ 06:19:50

    Dis ’n pragtige nuwe sak. Wel gedaan dat die ou sak jou so lank gehou het.

    Beantwoorden

  6. lupineke
    Jan 17, 2013 @ 10:43:20

    Wat een leukje Josee!! Een tas met een verhaal, daar hou ik wel van! Hopelijk ga je er net zo veel plezier aan beleven als aan je ouwetje!

    Beantwoorden

  7. Anita
    Jan 17, 2013 @ 10:45:33

    Leuke kleur tas. Ik hoop dat hij net zo lang meegaat.

    Beantwoorden

  8. Annabel
    Jan 17, 2013 @ 19:24:54

    Mooie tas!! Zo zie je maar weer waar een oud overhemd wel niet voor kan dienen. Je zult er vast veel plezier van hebben!

    Liefs, Annabel

    Beantwoorden

  9. Jane in Wales
    Jan 21, 2013 @ 16:12:50

    Dat is wel een hele mooie vervanging!

    Beantwoorden

Geef een reactie

