Grappig,

Afbeelding

de stof en het plaatje gaan bijna naadloos in elkaar over. Ik gebruikte toch een ander stofje voor mijn project, maar het gaf wel veel inspiratie😉

Afbeelding

Hihi, ik moest wel lachen om de sigaretten suggestie. Zus rookt  zeker al geen twintig jaar meer, maar loslopende artikelen in de vorm van een lippenstift houdt zij graag in bedwang😆

The fabric and the cover of the book blend so nicely. It gave me a lot of inspiration although I used another fabric in the end  for today’s project.

The cases are not for cigarettes as some of you suggested😀 My sister hasn’t smoked for over 20 years, but she likes to keep her lipsticks and bits and pieces in check😉

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Gingini
    Jan 12, 2013 @ 06:02:53

    Het doet mij denken aan de vakken die voorin mijn schooltas zaten. Daarin pasten precies een etui en een shagbuiltje. Lang, lang geleden.
    Leuk gequilt, Josee.

    Beantwoorden

  2. Anita
    Jan 12, 2013 @ 13:18:12

    Ik vind die tasjes een heel goed idee. Mooie stof is het.

    Beantwoorden

  3. Lida
    Jan 12, 2013 @ 17:32:54

    Tegenwoordig heb je zelfs hele losse binnentassen en dus niet alleen voor lippenstift of mascara! Mooie stof! Fijn weekend,
    Lida

    Beantwoorden

  4. lupineke
    Jan 12, 2013 @ 20:20:03

    Leuk zeg, en vooral erg mooi! Ik heb voor mijn breipennenrol het stofje gebruikt wat ik van jou gekregen heb, het paste precies bij de andere twee…. je hebt er echt een neus voor Josee! Nog een keer dank, het kwam uitmuntend van pas!! Fijn weekend en lieve groet!

    Beantwoorden

  5. Petra
    Jan 12, 2013 @ 20:42:31

    aha…handig!!

    Beantwoorden

  6. Willy
    Jan 12, 2013 @ 22:34:48

    Ze zijn sowieso leuk!
    Fijne zondag,

    Beantwoorden

Geef een reactie

