Op deze zonovergoten

suffe kleuren

dag heb ik een project onder handen waarmee ik van de niet zo zonovergoten suffe Zus lapjes af kan komen. Wordt vervolgd😉

On this bright and shiny day I found a project to help me get  rid of this not so bright and shiny  Sis fabric. To be continued😉

9 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Annelies
    Dec 08, 2012 @ 21:17:09

    Ziet er erg mooi uit hoor.

    Beantwoorden

  2. Petra
    Dec 08, 2012 @ 21:46:31

    smaken verschillen gelukkig😉..ik kan mij heel wat somberdere lapjes voorstellen. Gaat vast goed komen.

    Beantwoorden

  3. Balsemien
    Dec 09, 2012 @ 00:32:06

    Haha, vind het suffe wel meevallen hoor! Ben benieuwd naar het vervolg…

    Beantwoorden

  4. Willy
    Dec 09, 2012 @ 00:44:41

    Wat is er mis mee, ik vind ze mooi.

    Beantwoorden

  5. Gingini
    Dec 09, 2012 @ 05:01:04

    Het is de kunst om er dan toch wat leuks van te maken. Zelfs nu het zo regent..;)

    Beantwoorden

  6. lupineke
    Dec 09, 2012 @ 09:41:54

    Tja, ieder zijn smaak toch? Enne, kun je me helpen met die sneeuwtjes? Ik ben al meer dan een week bezig om ze op mijn blog te krijgen, maar het lukt van geen meter! Zelfs Willy kon me niet helpen, en… nu zie ik ze bij jou wel dwarrelen!!! Oh Jose, ik hoor graag van je!!! Lieve groet!!

    Beantwoorden

  7. marijke
    Dec 09, 2012 @ 09:48:28

    Doordat smaken verschillen, weten we zelf wat we erg mooi vinden, hihi!
    groetjes van Marijke

    Beantwoorden

  8. Anita
    Dec 09, 2012 @ 11:49:26

    Ik vind dat suf wel meevallen hoor. Fijne dag.

    Beantwoorden

  9. Lida
    Dec 09, 2012 @ 11:49:32

    Weet je dat zulke lapjes je vaak voor verrassingen kunnen zetten, ze maken dat andere juist mooier uitkomen! Veel plezier ermee, groetjes
    Lida

    Beantwoorden

Geef een reactie

