Voor iedereen

die niet van mist, kou, kale velden, donker en herfst houdt;

over minder dan 6 maanden ziet het er weer zo uit😉

For those who can do without autumn, mist, rain and darkness; bear up in less than 6 months the bulbs will bloom again😉

10 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Annelies
    Nov 25, 2012 @ 18:16:09

    Ik ben een lente-mens. Zal blij zijn als deze tijd weer voorbij is.

    Beantwoorden

  2. Hubertine
    Nov 25, 2012 @ 18:21:37

    Ik vind het ook een heerlijke tijd! Lekker de tijd om je binnen te verschansen met kaarsjes, open haard , hot chocolate, feestdagen, dikke sokken en onder je quiltje kruipen!

    Beantwoorden

  3. lupineke
    Nov 25, 2012 @ 18:48:21

    Nog even op de tanden bijten dus..😉 Gelukkig vind ik deze periode van het jaar ook heerlijk, lekker kacheltje aan, en binnen de boel gezellig maken! Ben wel van plan om snel wat fleurige bloemen in huis te halen, dat helpt ook altijd! Sterkte hoor, zomermensen!

    Beantwoorden

  4. Gingini
    Nov 25, 2012 @ 20:40:28

    Ik kan niet wachten tot het weer zover is. Geef mij de lente maar!

    Beantwoorden

  5. Petra
    Nov 25, 2012 @ 22:51:59

    voor mij heeft alles zijn of haar charme dus ik geniet nog even van dit jaargetijde😉

    Beantwoorden

  6. Willy
    Nov 25, 2012 @ 23:20:08

    Alles op z’n tijd, eerst nog graag een mooi wit landschap😉

    Beantwoorden

  7. Anita
    Nov 26, 2012 @ 10:43:28

    Eerst genieten van de feestdagen. Lente is juist zo leuk omdat de winter er voor zit. Fijne dag.

    Beantwoorden

  8. marijke
    Nov 26, 2012 @ 12:18:09

    Krijg de neiging bij de onderste foto om te gaan zingen….. als de lente komt dan stuur ik jou…hihi!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    Beantwoorden

Geef een reactie

