Hallo hallo,

Ik had even tijd nodig om de winterdip, die begon terwijl het volop nazomerde in de net begonnen herfst, te laten oplossen😆

Van de lapjes heb ik pompoenen gemaakt. Na heel veel gezoek vond ik mijn stitcheries terug, jawel in de ALLERLAATSTE doos.

Inmiddels liggen de pompoenen en de stitcheries al een week of wat bij  the Stitch Cottage, alwaar mij de eer te beurt viel om opnieuw de etalage te verzorgen.

Natuurlijk heb ik nog meer gedaan, maar ik begin  voorzichtig weer met bloggen dus rustig aan dan breekt het lijntje niet😉

Hello, long time no see. Just to let you know that I am fine but suffered from a mild lethargy. All under contol now. Managed to find my stitcheries albeit in the last box. Also I made some fabric pumpkins for the windowdisplay at the Stitch Cottage. Ofcourse I did many more things, but there is a time and place for everything😉

13 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Gingini
    Nov 08, 2012 @ 20:32:27

    Gelukkig is alles weer o.k. meid. De etalage ziet er weer leuk uit. Die stitcherietjes zijn trouwens superschattig.🙂

    Beantwoorden

  2. breienmaar
    Nov 08, 2012 @ 21:36:25

    Fijn dat je d’r weer bent:) De etalage ziet er piekfijn uit!

    Beantwoorden

  3. Lida
    Nov 08, 2012 @ 21:41:33

    Fijn dat je er weer bovenop krabbelt en wij weer kunnen genieten van jouw creaties! Kalmpjes aan dus en vooral genieten! Knuffel
    Lida

    Beantwoorden

  4. Elle
    Nov 09, 2012 @ 00:15:32

    Leuk om weer van je te horen.

    Beantwoorden

  5. Elzaan
    Nov 09, 2012 @ 06:10:48

    Ek is bly jy het jou borduurwerk gekry!
    Die pampoene lyk baie oulik daar in die winkelvenster.

    Beantwoorden

  6. Anita
    Nov 09, 2012 @ 09:32:35

    Leui dat je weer terug bent. Mooie etalage weer.

    Beantwoorden

  7. lupineke
    Nov 09, 2012 @ 09:47:22

    Ha die Josee, fijn om weer even van je te horen! In je ‘afwezigheid’ ben je toch weer lekker bezig geweest, zo te zien!! Gewoon lekker doen waar je blij van wordt hoor! Lieve groetjes!!

    Beantwoorden

  8. Willy
    Nov 09, 2012 @ 11:40:18

    Hej Josee, fijn dat je hier weer bent. Doe het lekker rustig aan. De etalage is weer mooi geworden. Fijn weekend alvast, groetjes

    Beantwoorden

  9. goof
    Nov 09, 2012 @ 14:25:50

    Geen pieken zonder dalen, dus na de dip is het goed toeven,….
    ;o)
    Wat zijn je stitcheries ongelooflijk schattig!!!
    Ben er *flieft* op.

    Beantwoorden

  10. Annabel
    Nov 09, 2012 @ 15:41:39

    Welkom terug! Leuk dat je weer blogt!! En wat zijn die pompoenen leuk zeg! Ze liggen ook zo leuk in de etalage! En zo zie je met die stitcheries, de aanhouder wint!😉 Fijn dat je ze uiteindelijk toch hebt gevonden.

    Liefs, Annabel

    Beantwoorden

  11. Petra
    Nov 10, 2012 @ 13:05:29

    ik vind je pompoentjes erg leuk geworden! Mooie etalage. Enne..zó gezellig dat je weer in het knusse blogland bent!!

    Beantwoorden

  12. Gert
    Nov 11, 2012 @ 13:34:25

    Fijn weer wat van je te lezen. Zo’n winterdip kan ik mij niets bij voorstellen… (ahum: neus groeit…ik ben ook erg gevoelig voor allerlei invloeden) Ik hoop dat het goed blijft gaan, je bent in ieder geval met allerlei leuke dingen bezig.

    Beantwoorden

Geef een reactie

