Ra ra ra,

herfst stitcherie

waar is deze stitcherie gebleven? Ik heb al overal gezocht, maar kan hem nergens vinden.

Oók mijn hangende paddestoel is met de noorderzon vertrokken.

Terwijl ik in gedachte nog meer plaatsen afzoek naar mijn verloren voorwerpen, zal ik mij bezig houden met deze oranje stof. Het wordt een klein project. Wordt vervolgd😉

I  seek here, I  seek there , but my stitchery is not to be found. Also gone AWOL is my toadstool. I will keep searching, if only in my mind. In the meantime I will start a small project. To be continued😉

8 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Petra
    Sep 26, 2012 @ 21:40:55

    toch té opruimerig geweest?? of laat dochter eens kijken naar een doos onder haar bed of zo..ik heb er goed ervaringen mee!😉

    Beantwoorden

  2. Gingini
    Sep 27, 2012 @ 08:32:47

    Ja soms ben je veel en veel langer bezig met zoeken dan je dacht. Die tip van Petra lijkt me wel een goeie.😉
    Allemaal alweer knap herfstig.

    Beantwoorden

  3. Anita
    Sep 27, 2012 @ 11:37:36

    Op een logische plaats opgeborgen en dan vergeten wat die logische plaats is. Overkomt mij zo vaak.

    Beantwoorden

  4. Lida
    Sep 27, 2012 @ 19:16:22

    Ik weet waar jouw stitcherie is, die ligt lekker knus bij mijn blauwe geborduurde engeltje, die houden elkaar gezelschap en schuilen dus onder die mooie paddenstoel! LOL! Ja soms zijn wij heel goed in opbergen! Leuke kleurtjes voor je nieuwe project, groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  5. Annabel
    Sep 29, 2012 @ 13:15:16

    Die nieuwe lapjes zien er mooi en herfstachtig uit! Ik ben benieuwd naar het vervolg!😉

    Beantwoorden

  6. Willy
    Okt 01, 2012 @ 12:13:22

    Misschien kaboutertjes in huis?

    Beantwoorden

  7. Gert
    Okt 04, 2012 @ 13:37:35

    Ik ben blij dat ik niet de enige ben die op de meest vreemde momenten zomaar spullen kwijt is🙂 Het je alles al weer terug gevonden?

    Beantwoorden

Geef een reactie

