Schatjes om te zien,

 

deze blozende Bramley appel  tweeling. Ze waren wel luidruchtig, ze schreeuwden om een cakebeslag. 

 

Dat cakebeslag werd een Devon Apple Cake naar een recept van Cranks. Één appel mocht nog blijven om de foto te sieren😉

Look at these cute Bramley apples, joined at their core. They begged me for  a cake. One of the two got used in a Devon Apple Cake, recipe by Cranks.  I kept the other apple to adorn the picture😉

7 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Petra
    Sep 21, 2012 @ 22:31:06

    Hé…uit die ene vorm is al een hap genomen!!! betrapt!😉 Lekker hé..al die appelsmulsels!

    Beantwoorden

  2. lupineke
    Sep 22, 2012 @ 09:03:54

    Jammie! Schattig he, die tweelingappeltjes! Heb gisteren toevallig ook mijn boompje geplukt, resultaat 9 appeltjes.. die gaan ook de oven in! Fijn weekend!

    Beantwoorden

  3. Anita
    Sep 22, 2012 @ 09:18:45

    Lekker he. Hier ruikt het ook naar appeltaart.

    Beantwoorden

  4. Klaske
    Sep 22, 2012 @ 12:40:45

    Mmmm lekker, onze boom gaf 1 appel, de rest is opgevreten door de wespen:-((
    Fijn weekend

    Beantwoorden

  5. Annelies
    Sep 22, 2012 @ 13:24:02

    Mjammie. Ziet er heerlijk uit.

    Beantwoorden

  6. Gingini
    Sep 22, 2012 @ 14:19:13

    O yummie, dat zijn lekkere appels en ze zien er inderdaad heel lief uit met z’n tweetjes. Het maakt wel dat ik meteen ontzettend zin in appeltaart krijg!
    Leuk om je handwerkdingetjes te zien liggen achter de appels.🙂

    Beantwoorden

  7. Sanne nieuwenhuijsen
    Sep 22, 2012 @ 15:15:12

    Goed idee, tijd om mijn boom te plukken… Ik kwam op je mooie site terecht door de foto van de treintaart die je op 27 augustus 2009 (!) postte. En het ging over een taart die je nu 20 jaar geleden had gemaakt…. Ik vind m er geweldig uit zien en zou graag weten of je me kunt helpen hoe je hem ongeveer hebt gemaakt. Vooral de rolvorm van de voorkant is mij niet duidelijk… Ik hoop dat ik wat van je hoor!! En zal je blogs blijven volgen, heel leuk en veelzijdig zeg. Groet! Sanne

    Beantwoorden

Geef een reactie

