Kijk ze eens wapperen,

de 3 placemats die ik voor de ouderlijke woning maakte.Beloofd is beloofd, ik zou ze nog eens tegelijk laten zien. In volgorde van blijheid, die leuke roze is voor mij natuurlijk, hoe kan het anders. De blauwe, die is van mijn moeder. Vanwege de rode en gele stofjes in de rand, nog vrolijk genoeg voor mij. Als laatste en het grootst in beeld die van zus. Daar word ik het minst blij van. Zo onblij dat ik net zag dat ik deze nog stééds niet heb doorgestikt. Beter was het geweest ze te laten wapperen ná het wassen:mrgreen:

As promised, in one go all 3 placemats I made to be used at my mother’s. The cute pink one is mine, unmistakably. The blue one is my mother’s, still nice due to the red and yellow fabric. The last one is my sister’s. I really do not like the colourcombination, I still haven’t finished stitching. Actually it would have been nicer to show them after I had washed them:mrgreen:

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Petra
    Sep 10, 2012 @ 21:41:12

    als zus er dan maar wel blij van wordt maar dat zal vast wel! Leuke foto!

    Beantwoorden

  2. Balsemien
    Sep 10, 2012 @ 22:51:40

    Toch leuk, ieder haar eigen placemat?!

    Beantwoorden

  3. lupineke
    Sep 11, 2012 @ 08:18:10

    Ha ha, heerlijk he, dat ieder zo zijn eigen smaak en voorkeuren heeft! Toch knap dat je hem gemaakt hebt in die niet-blije kleurtjes! Je zus zal hem daardoor zeker extra waarderen!

    Beantwoorden

  4. Anita
    Sep 11, 2012 @ 10:14:23

    Ieder de placemat die bij zijn aard past. Ik ben blij met de lapjes maar kan even je emailadres niet vinden.

    Beantwoorden

  5. Mascha
    Sep 11, 2012 @ 10:46:43

    Leuke foto. Wel grappig dat ieder toch voor andere kleuren kiest.
    Groetjes, Mascha

    Beantwoorden

  6. Willy
    Sep 12, 2012 @ 00:14:24

    Dat is leuk zo ieder een eigen placemat.

    Beantwoorden

Geef een reactie

