Ik vertrek

 

en neem mee voor mijn verblijf in de ouderlijke woning de English Wedding Ring quilt. Eens kijken hoe ver ik er mee zal komen, want zus gaat ook mee😉

I’ll be staying at my mum’s for a couple of days, so is my sister. We will just have to see how much stitching can be done😉

9 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Anita
    Sep 08, 2012 @ 11:31:08

    Heel veel plezier. Succes met je wedding ring.

    Beantwoorden

  2. lupineke
    Sep 08, 2012 @ 13:21:43

    Oh.. wat wordt-ie mooi!! Ik wens je een fijn verblijf toe bij je moedertje, en lekker bijkletsen met zus! En dat quilten… gaat dan vanzelf!!

    Beantwoorden

  3. Lida
    Sep 08, 2012 @ 16:03:19

    Gezellige tijd met je Mams en je zusje en veel plezier met je steekjes, dit ziet er weer heel apart en mooi uit! Groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  4. Hubertine
    Sep 08, 2012 @ 16:48:13

    Dat klinkt verrukkelijk!!! Geniet ervan!

    Beantwoorden

  5. Annabel
    Sep 09, 2012 @ 12:16:32

    Veel plezier en ik ben benieuwd naar de quilt!😉

    Liefs, Annabel

    Beantwoorden

  6. Willy
    Sep 09, 2012 @ 13:22:23

    Hej Josee, mooi wordt je quilt. Ik zie dat je de sombere stoffen hebt doorgegeven, zo is er toch weer iemand blij mee gemaakt. Fijne dagen samen. Groetjes,

    Beantwoorden

  7. Mascha
    Sep 10, 2012 @ 19:04:27

    Heel veel plezier!
    Groetjes, Mascha

    Beantwoorden

  8. Balsemien
    Sep 10, 2012 @ 22:52:45

    Fijne tijd samen met je moeder en zus. Jullie zullen wel veel samen te bepraten hebben!

    Beantwoorden

Geef een reactie

