Wie helpt

mij van mijn gegeven paard af?  Deze lapjes won ik als prijs bij Benartex, maar zijn  veel te somber voor mij:mrgreen: Voor duidelijker kleuren kun je hier kijken. Laat een bericht achter als je de lapjes wilt hebben. Als er meer dan één verzoek komt ga ik uiteraard verloten. Sluitingsdatum 6 september 24.00 uur. Zegt het voort, zegt het voort!

Who wants to be a chooser instead of a beggar! Please help me to get this fabric to someone who really likes it. It comes from Benartex and I won it as a price. The colourscheme is far too dark for me:mrgreen:  For a clearer picture check this site. Would you like to have it, just leave a comment. I will ship internationally. Last entry 6th of September 24.oo hrs. Spread the word, spread the word!

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Annerieke
    Sep 04, 2012 @ 11:19:37

    Ik wil wel deze lapjes verwerken tot iets leuks😉
    De besjes vind ik wel gezellig.

    Groetjes,
    Annerieke

    Beantwoorden

  2. Anita
    Sep 04, 2012 @ 11:46:53

    Ook ik kan deze lapjes best gebruiken. Ik denk dat ik er ook in mijn Wish quilt kan gebruiken

    Beantwoorden

  3. Balsemien
    Sep 04, 2012 @ 19:32:01

    Hoi Josee,
    Ik heb geen belangstelling, het zijn echte kerststoffen, toch? Wel leuk als je een prijs wint, met een ontwerp of zo?

    Beantwoorden

  4. Petra
    Sep 04, 2012 @ 21:44:42

    nee, ik kan je er niet vanaf helpen ;)…breit niet echt lekker die lapjes. Maar ik las al belangstelling…gaat vast goed komen

    Beantwoorden

  5. Sandra Robben
    Sep 06, 2012 @ 11:27:48

    Mij lijken de lapjes leuk voor een kerstquilt, waar ik al wat rood, creme en grijs voor heb, dat haalt het wat op, qua kleur.

    Beantwoorden

Geef een reactie

