Het DOORGEEFboek

is uit. Ik kreeg het boek van Anita  samen met een fat quarter en een leuke kaart. Het is een engelstalige “who-dunnit” met fervente quiltsters én speurneuzen in de hoofdrol. Het boek komt via Bietje, Conny en begon bij Dawn Laat een reactie achter en wie weet ben je de volgende om het boek te ontvangen, te lezen en weer door te sturen! Vrijdag 31 aug. rond 24.00  uur is de sluiting.

I have finished reading the “who- dunnit” featuring quilters ánd sleuths. I got it from Anita , she sent it to me together with a lovely fat quarter and a nice card. It has been read by Bietje, Conny and it started as a give away at Dawn (no pun intended: a give away at dawn :wink:) Just leave a comment if you would like to read and pass it on. Friday 31 of aug. 24.00 hrs. is last time of entry. I will ship internationally!

12 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Klaske
    Aug 29, 2012 @ 21:32:59

    Jammer dat ie in het engels is, ben ik niet zo’n kei in..Fijne avond!

    Beantwoorden

  2. Lida
    Aug 29, 2012 @ 21:48:39

    Nu ik wil het graag lezen, ben een echte lettervreter! En verhalen over quilts zijn altijd welkom! Groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  3. Elle
    Aug 29, 2012 @ 22:27:29

    In het kader van: “ik wil mijn Engels graag verbeteren” zou dit boek welkom zijn. Kan ik dan mooi mijn tanden in zetten (figuurlijk dan natuurlijk).
    Groetjes Elle

    Beantwoorden

  4. annelie
    Aug 30, 2012 @ 07:11:32

    Dat lijkt me een ontzettend leuk boek dus ik doe ook graag mee.

    Groet Annelie

    Beantwoorden

  5. Annerieke
    Aug 30, 2012 @ 08:41:21

    Ik zou dit boek graag willen lezen, ben erg nieuwsgierig geworden🙂
    Groetjes,
    Annerieke

    Beantwoorden

  6. lupineke
    Aug 30, 2012 @ 09:05:42

    Wat een leuk idee, een quilt/doorgeefboek :)! Ik lees graag Engelse boeken (al valt het niet altijd mee, ha ha!)

    Beantwoorden

  7. Elzaan
    Aug 30, 2012 @ 10:00:33

    Dit lyk na ’n interessante boek. Ek sal dit graag wil lees.

    Beantwoorden

  8. leonie
    Aug 30, 2012 @ 11:31:20

    Wat een leuk idee, zo’n doorgeefboek! Ik doe er graag aan mee.

    Beantwoorden

  9. Anita
    Aug 30, 2012 @ 11:32:20

    Ik ben benieuwd waarheen het boek nu reist.

    Beantwoorden

  10. Conny
    Aug 30, 2012 @ 19:42:23

    Leuk dat het boek weer op reis gaat. Ik ben benieuwd waar het nu weer heen gaat, leuk om het nog steeds te kunnen volgen. Uiteraard loot ik niet mee, groetjes, Conny

    Beantwoorden

  11. Gert
    Aug 31, 2012 @ 16:06:46

    Leuk idee, zo’n quilt-doorgeef-boek. Ik loot niet mee, want ik begin er toch niet meteen in te lezen mocht ik het winnen, maar ik ben wel benieuwd waar het naartoe gaat.

    Beantwoorden

  12. Frederika Carsouw
    Sep 08, 2012 @ 11:23:02

    Wat een leuk idee, zo’n doorgeefboek. Ikzelf woon al een aantal jaren in Noorwegen en heb ook al eens aan zo’n idee gedacht. Helaas ben ik niet verder gekomen dan het idee.
    Groetjes Frederika

    Beantwoorden

Geef een reactie

