On the twelfth

 

day of Summer Benartex sent to me……..de nieuwste uitgave van mijn Facebook prijs. “My true love gave to me”, een tikje somber, maar ook met aardig wat leuke stofjes. Bovendien, een gegeven paard……😉

On the twelfth day of Summer Benartex sent to me…. the latest issue of my Facebook price. “My true love sent to me” , a bit darkish but quite a few nice swatches of fabric. Anyway beggars can’t be choosers😉

7 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Petra
    Aug 28, 2012 @ 19:55:26

    ach dat paard toch😉 maar idd..jij weet daar vast iets leuks mee te doen!

    Beantwoorden

  2. Gingini
    Aug 28, 2012 @ 22:09:17

    Best een mooi gegeven paard hoor. Komt vast wel van pas.🙂
    Trouwens, morgen maak ik die bietjesmix van je. Lijkt me erg lekker.

    Beantwoorden

  3. lupineke
    Aug 28, 2012 @ 22:46:43

    Ik dacht ook al.. dit zijn toch geen Josee-stofjes..;)! Veel plezier ermee!

    Beantwoorden

  4. Anita
    Aug 29, 2012 @ 08:11:13

    Toch wel leuke stofjes om mee te combineren.

    Beantwoorden

  5. Willy
    Aug 29, 2012 @ 13:20:58

    Met wat ingrediënten van Josee erbij komt het helemaal goed.

    Beantwoorden

  6. Elzaan
    Aug 30, 2012 @ 10:12:39

    Lieflik!

    Beantwoorden

Geef een reactie

