Het staat en ligt

 

 

 

 

bij Matruschka Speelgoed allemaal opnieuw keurig en fleurig in de etalage. Het was leuk om mij daar weer eens op te storten; een mens is nooit te oud om te spelen😉

A new window display at Matruschka Speelgoed. It was fun to make; one is never too old to play😉

8 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Petra
    Aug 24, 2012 @ 20:12:22

    hihi…leuke titels van de laatste logjes!! ik zag je nog in de etalage staan vandaag! Ziet er mooi uit, genoeg te zien.

    Beantwoorden

  2. Annelies
    Aug 24, 2012 @ 20:37:44

    Heel veel te zien. Erg leuk ! Als kind blijf je kijken.

    Beantwoorden

  3. Anita
    Aug 24, 2012 @ 20:58:56

    Wat leuk om die etalage in te richten. Daar zou ik uren mee kunnen spelen. Zou ik al kinds worden?

    Beantwoorden

  4. Lida
    Aug 24, 2012 @ 21:03:35

    Ziet er weer gezellig uit, wou dat ik net als vroeger met mijn neus tegen het raam gedrukt ernaar kon gaan staan kijken!
    Groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  5. Balsemien
    Aug 24, 2012 @ 21:46:46

    O heerlijk kind zijn tussen al dat moois! Leuk om te etaleren wederom!

    Beantwoorden

  6. lupineke
    Aug 25, 2012 @ 09:14:52

    Wat leuk om te doen!! Spelen is goed voor een mens, hoe oud je ook bent ;)!

    Beantwoorden

  7. Willy
    Aug 26, 2012 @ 12:09:30

    Daar zou ik graag eens naar binnenlopen.

    Beantwoorden

  8. Annabel
    Aug 27, 2012 @ 17:11:09

    Leuk! Ik fietste laatst toevallig langs Matruschka, als ik had geweten dat je de etalage had gemaakt, had ik even wat beter gekeken!😉 Gelukkig heb je er veel foto’s van gemaakt!

    Beantwoorden

Geef een reactie

