Met deze “heat”

 

eet ik het liefst biet😉

 

Maar dan wel een lekkere zure!

Men neme;

Biet(gekookt) , komkommer, radijs, ui, rucola. Snijdt dit in schijfjes of blokjes. Voeg toe olijf olie en azijn. Peper en zout naar smaak. Heerlijk bij gekookte of gebakken aardappelen.

With this heat I love to eat beet , preferably as a salad.

Ingrediënts;

Beetroot, cucumber. radish, onion and rocket. Slice or cube the ingrediënts, add oil and vinegar. Season to taste. Great with boiled or roasted potatoes.

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Annelies
    Aug 18, 2012 @ 21:05:39

    Voor mij wat verse pasta een saus met garnalen en sla. Vooral niet te moeilijk.

    Beantwoorden

  2. Petra
    Aug 18, 2012 @ 21:12:34

    Heerlijk!! ben dol op bietjes in alles soorten en maten! Deze ga ik ook maken.

    Beantwoorden

  3. Anita
    Aug 19, 2012 @ 09:05:37

    Hm dat klinkt lekker. Stuur je nog even je adres.

    Beantwoorden

  4. Balsemien
    Aug 19, 2012 @ 12:07:49

    Mmmmm, ik houd ook erg van bietjes…
    My heart beats, oh nee da’s weer heel wat anders😉

    Beantwoorden

  5. Willy
    Aug 19, 2012 @ 19:31:27

    Ja hoor, dit lust ik wel.

    Beantwoorden

  6. Hubertine
    Aug 20, 2012 @ 13:57:51

    Oh jee mijn ervaring met Biet is zeer beperkt! Wie weet nu met dit recept…….?

    Beantwoorden

Geef een reactie

