Oost West,

 

thuis best, of zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens. Hier is het derde tegeltje dat ik gemaakt heb. Toevallig vond ik daags tevoren bij de kringloop een “echte” Petrus Regout klok. Het kostte een schijntje en wij zagen er wel een leuke keukenklok in. Oost West en een tikkend klokje dat thuis het beste tikt? Ik ben heerlijk thuis en gun mijzelf uitgebreid de tijd om weer bij te komen.Langzaam maar zeker vind ik mijn weg weer in blogland. Dank voor jullie belangstellende vragen op dit blog of via de mail. 

This is the third tile I made. I bought this fancy clock at the thriftshop and thought it would make a nice kitchen clock. I have been taking some blogtime off as I need time to recover.  Slowly but surely I will find my way back on the WWW.

11 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Hubertine
    Aug 06, 2012 @ 16:17:36

    Rustig aan, dan breekt het borduurdraadje niet! Heerlijk die thuis-best-tikkende-klokjes! Geniet er maar héél veel van!

    Beantwoorden

  2. Annelies
    Aug 06, 2012 @ 18:03:33

    Doe het rustig aan. Leuk tegeltje erbij en een bijzondere klok !

    Beantwoorden

  3. Balsemien
    Aug 06, 2012 @ 20:44:16

    Hoi Josee,
    De nieuwe klok past perfect bij je tegeltjes, doe alles lekker in je eigen tempo…

    Beantwoorden

  4. Lida
    Aug 06, 2012 @ 20:50:53

    Fijn je bent er weer, ik heb je gemist! Wat een ravage heb je gehad en is alles nu weer helemaal in orde? Doe maar lekker rustig aan en geniet van je schattig klok en je steekjes, knuffel
    Lida

    Beantwoorden

  5. Petra
    Aug 06, 2012 @ 21:59:43

    Nou leuk hoor…dat je er weer bent!!! Schattig Hollands klokje en oh zo leuk ..die tegeltjes!!

    Beantwoorden

  6. lupineke
    Aug 06, 2012 @ 23:02:52

    Wat fijn om weer van je te horen Josee! Ik heb je echt gemist hoor!! Gelukkig dat je weer zover bent, dat je het leven weer met ons wil/kan delen, en dat we weer kunnen genieten van al je mooie maaksels! Gaaf klokkie ook ;)!

    Beantwoorden

  7. Anita
    Aug 06, 2012 @ 23:29:49

    Wat een noodweer is het bij jullie geweest. Leuke tegeltjes ben je aan het maken.

    Beantwoorden

  8. Willy
    Aug 06, 2012 @ 23:39:10

    Hej Josee, ik was ook weer blij met je reactie. Mooi Hollands blauw wit en korenbloemen.

    Beantwoorden

  9. Annabel
    Aug 07, 2012 @ 13:21:51

    Leuk die tegeltjes! Ik krijg meteen zin om ook aan de slag te gaan! Vooral dat tegeltje met het molentje geeft zo’n lekker gevoel van Oost West, thuis best!

    Beantwoorden

  10. breienmaar
    Aug 08, 2012 @ 20:37:19

    Gewoon lekker alles in eigen tempo, dan komt de rest ook wel weer:) Fijn dat je er weer bent!

    Beantwoorden

  11. Corrie
    Aug 09, 2012 @ 17:48:57

    Dag Josee, wat een vreselijke tijd gaan jullie door. Ik schrok toen ik las wat er allemaal is gebeurd. Ik wil alsnog mijn oprechte medeleven betonen met het verlies van je vader en ik ben blij om te lezen dat je moeder zo snel herstellende is en ook nog in haar eigen huis.
    Fijn dat je toch weer moed vindt om te bloggen en ook om weer mooie dingen te zien en mee te nemen. Ik vind je klok prachtig! Je tegeltjes zijn dat ook.
    Heel veel sterkte en veel afleiding in je mooie handwerkhobby!

    Beantwoorden

Geef een reactie

