Een beetje ravage

 was het wel vannacht. Het onweer duurde al een poos en leek weg te trekken. Waar het  vandaan kwam weet ik niet, maar van het éne op het andere moment was er hevig kabaal en noodweer. Ik vreesde voor de ramen en terecht, want in één van de kamers sneuvelden er twee! Midden in de nacht zag ik buren aan de overkant ook ruitjes plakken. Vanochtend bleek dat alleen al in ons huizenblok  15 woningen glas schade hadden😯

It only took about 5 minutes of severe hail , storm and thundering; 2 windows  of my house were smashed as were many other windows in our street. 

11 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Hubertine
    Jul 06, 2012 @ 21:32:39

    Ach hemeltje wat een geweld😦
    Ik heb geen onweer gehoord, maar wel heel veel flitsen gezien en een enorme hoeveelheid regen. Je plantjes hebben even genoeg water gehad, lijkt mij!

    Beantwoorden

  2. Petra
    Jul 06, 2012 @ 22:51:11

    ach…die bijen vinden jouw mooie bloemenbak nu natuurlijk al helemaal niet meer😉 Het was idd…zeer heftig!

    Beantwoorden

  3. Willy
    Jul 07, 2012 @ 00:32:27

    In mijn vorige reactie schreef ik nog: Als ik een bij was dan wist ik het wel, al die mooie planten op je balkon, daar maak je toch een omweggetje voor. Hoe is het nu met de Lathyrus, die zie ik hier niet terug.

    Beantwoorden

  4. Klaske
    Jul 07, 2012 @ 19:36:15

    Jeetje, wat zullen jullie geschrokken zijn.Wij hebben dat onweer niet gehad, het was al op denk ik voordat het bij ons was..

    Beantwoorden

  5. goof
    Jul 08, 2012 @ 19:00:09

    Ongelooflijk wat een ellende, en je speciale vlinderbijenbloemen helemaal naar de knoppen!

    Beantwoorden

  6. Gert
    Jul 09, 2012 @ 13:35:09

    Jeetje, ik lees nu pas deze posting. Wat een ravage zeg, en dat door zo’n onweersbui. Zonde van je mooie balkon en plantjes…

    Beantwoorden

  7. Gingini
    Jul 09, 2012 @ 15:49:31

    Jeetje, niet te geloven!! Echt kapotte ramen!! Maar voorlopig heb je genoeg stekjes.😉

    Beantwoorden

  8. Corrie
    Jul 10, 2012 @ 11:06:04

    Wat heftig Josée, lijkt me wel heel erg indrukwekkend om mee te maken en vooral erg akelig. Je hebt een overtuigende fotoserie gemaakt!

    Beantwoorden

  9. Balsemien
    Jul 12, 2012 @ 23:26:27

    Jeetje Josee, wat zul je geschrokken zijn en als het ’s nachts is in donker, bah! Wat lief dat je de bloemetjes bent gaan redden!

    Beantwoorden

  10. Balsemien
    Jul 20, 2012 @ 08:23:04

    Hoi Josee, al een beetje bekomen van de schrik?!

    Beantwoorden

  11. Petra
    Jul 31, 2012 @ 19:42:00

    alles weer een beetje opgeruimd? veel werk zeker? je bent zo rustig hier😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

