Het gaat wel

héél langzaam, maar ik heb toch weer een tegeltje af😉

Slowly but surely I finished another tile 😉

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Petra
    Jul 01, 2012 @ 22:07:15

    oh wat leuk!!!!! ja, daar hou ik wel van. en wat gaat het worden?? of had ik dat al eens gevraagd😉

    Beantwoorden

  2. Willy
    Jul 01, 2012 @ 23:44:32

    Dat wordt leuk! Ik ben gek op tegeltjes.

    Beantwoorden

  3. Lida
    Jul 02, 2012 @ 07:13:38

    Maar het ziet er wel heel mooi uit en ik zie ook je mooie lapjes liggen dus je zit zeker niet stil! Knuffel
    Lida

    Beantwoorden

  4. Johanna zweden
    Jul 02, 2012 @ 13:50:40

    Wat zal dat een leuk borduurwerk worden
    Fijne dag groetjes Joke

    Beantwoorden

  5. Gert
    Jul 06, 2012 @ 10:19:27

    Tsja, borduren…wat heb ik dat veel gedaan, en ik maar denken dat ik *nooit* iets anders ging doen. Misschien dat ik het in de toekomst weer iets vaker ga doen. Jij bent in ieder geval goed bezig, leuk!

    Beantwoorden

Geef een reactie

