Het waren roerige

tijden de afgelopen weken. Graag wil ik jullie bedanken voor jullie   meelevende woorden na het overlijden van mijn vader en het herseninfarct van mijn moeder. Er is veel geschreven, zowel hier op het weblog als over de post en email. Het heeft ons allen een hart onder de riem gestoken. Inmiddels is zus weer naar Engeland en ben ik weer thuis. Het herstel van moeder gaat met sprongen vooruit. Zij hoeft niet ter revalidatie maar mag heerlijk in haar huis revalideren.
Het leven gaat weer verder, maar wel een beetje anders. Het duurt nog even eer ik weer wat puf heb om de weblogs langs te gaan.

Met deze vrolijke noten, die bij het afscheid van mijn vader klonken, wil ik dit bericht afsluiten. Bedenk, is het niet morgen dan toch zeker overmorgen  It’s a Lovely Day Tomorrow 

We were on an emotional roller coaster the past few weeks. I would like to take the opportunity of thanking you all for your kind words when my father died and my mother suffered a stroke. Things have gone back to normal, but then rather different. My sister has gone back to England and I have gone home. My mother is recovering remarkably well and does not have to go into care.

With this  swinging piece of music we said our final goodbyes to my father and today I would like to share it with you. Remember, if it is not tomorrow it will  certainly be the day after; It’s a Lovely Day Tomorrow

14 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. goof
    Jun 08, 2012 @ 13:55:18

    Lieve meid, ik lees het nu pas voor het eerst. Heel veel sterkte! Godzijdank gaat het goed met je moeder. Wat heb je nu een zware tijd. Pas goed op jezelf.
    lieve groetjes van mij.

    Beantwoorden

  2. Gert
    Jun 08, 2012 @ 14:08:47

    Fijn om weer iets van je te lezen hier, en om te horen dat je intussen weer thuis bent. Ik vond het mooi om je vorige week even gezien en gesproken te hebben, hopelijk heb je afgelopen week nog iets kunnen ondernemen met je vrolijke stofjes. En zo niet, dan komt dat in de toekomst wel weer. Goed bericht dat je moeder niet naar de revalidatie hoeft, dat betekent gelukkig dat het de goede kant opgaat. Ik wens jullie veel sterkte en kracht toe om deze roerige periode te verwerken en een plekje te geven.

    Beantwoorden

  3. Lida
    Jun 08, 2012 @ 14:46:43

    Wat een moeilijke dagen heb je gehad, maar nu kun je inderdaad vooruit kijken naar rustiger dagen en wat fijn dat je moeder niet hoeft te revalideren ver van huis, ik wens je sterkte want ook de komende tijd zal niet makkelijk zijn denk ik zo! Hou je taai, knuffel
    Lida

    Beantwoorden

  4. Annelies
    Jun 08, 2012 @ 16:31:11

    Heel veel sterkte, want dat zul je best nog kunnen gebruiken. Twee dagen geleden was het al weer tien jaar gelden dat mijn vader overleed. Het heeft een plekje, maar ik sta er nog altijd bij stil.

    Beantwoorden

  5. Balsemien
    Jun 08, 2012 @ 22:50:16

    Hoi lieve Josee,
    Fijn weer een logje van jou te lezen. Ik heb net even naar de muziek geluisterd, echt muziek van vroeger! Doe alleen de dingen waar je zin in (voor zover dat kan…) hebt en hopelijk kom je weer tot rust, je leven is ingrijpend veranderd en dat moet tijd hebben.
    groetjes, Mienke

    Beantwoorden

  6. breienmaar
    Jun 08, 2012 @ 22:51:10

    Ik lees het nu voor het eerst, schrik ervan! Het zal best even duren voor dit alles een plek heeft gekregen. Ik wens jullie heel veel sterkte voor nu en de komende tijd! Wel fijn dat je moeder thuis mag revalideren. Een herseninfarct kan veel impact hebben op je leven…

    Beantwoorden

  7. lupineke
    Jun 09, 2012 @ 20:23:24

    Fijn om weer wat van je te horen/lezen, Josee! Ik heb veel aan je gedacht..! Wat een prachtige muziek laat je ons horen, mooi dat jullie dit op je vaders uitvaart hebben laten klinken! Hopelijk lukt het je om alles een plekje te geven, ik wens je sterkte, vooral ook met de zorg rond je moeder, en veel liefs!!

    Beantwoorden

  8. Ellie's Quiltplace
    Jun 10, 2012 @ 08:16:01

    Ik loop een beetje achter met lezen…
    Wat een schrik zeg! Heel veel sterkte!
    Gelukkig gaat het weer beter met je moeder. Wat een brok hebben jullie ineens te verwerken gekregen.
    Natuurlijk kom je nog niet langs op de blogs. Doe het maar rustig aan en neem genoeg tijd voor jezelf.

    Beantwoorden

  9. Elzaan
    Jun 10, 2012 @ 13:58:12

    Baie sterkte en voorspoed vir jou en jou gesin Josee! Jammer oor die afsterwe van jou pa, maar ek is bly dit gaan beter met jou ma.
    Neem die tyd wat jy nodig het. Ons sal hier wag vir jou en jou wonderlike skeppings, foto’s en stories.
    Mooi wense!

    Beantwoorden

  10. Marcha
    Jun 13, 2012 @ 08:21:32

    Wow, dit heb ik even gemist. Ik wens je alsnog veel sterkte en de komende tijd met de zorg en het verwerk van al dit verdriet.

    Beantwoorden

  11. Hubertine
    Jun 13, 2012 @ 09:16:30

    Lieve Josee, ook mij komt dit nu pas ter “ogen” en schrik ervan! Wat een leed! Wel fijn om te lezen dat het met je moeder goed gaat. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte in deze nare tijd. Take care!
    Lieve groet, Hubertine

    Beantwoorden

  12. Jantine Urban
    Jun 13, 2012 @ 21:07:08

    O josee, ik had ook als laatste dat blogje gelezen dat je naar je vader moest… en nu lees ik dit. Tjonge meid, wat is dat een schrik. Heel veel sterkte!!!

    Beantwoorden

  13. Trackback: Jaaaaaaaaaaaaaaa, « Soyee.nl
  14. Trackback: Oost West, « Soyee.nl

Geef een reactie

