Het was liefde

op het eerste gezicht toen ik dit lapje zag. Ik kocht het bij Sandra  op de beurs in Vijfhuizen. Bij het zien van dit lapje waande ik mij in een sprookje. Geen sprookje van Grimm, maar eerder een Oosters sprookje, of een vertelling van Scheherazade. Ik had het gevoel bij  nacht in een dorp te lopen met allerlei kronkelende paadjes en lantaarntjes achter de vensters. Enfin, buiten daalde de temperatuur alras en begon de sneeuw stevig te dwarrelen. Er stond mij maar één ding te doen en dat was tot aankoop overgaan voordat wij ingesneeuwd zouden raken.

Ik had precies het juiste blok en combinatie voor ogen en vandaag heb ik mij daarmee  bezig gehouden. Stay tuned :wink: 

It was love at first sight when I came across this fabric. I bought it at Sandra’s at the quilt fair in Vijfhuizen. The fabric gave me the feeling of having landed in a fairy tale. Not one by Grimm’s brothers, but more a tale from the far East, like Scheherazade. Lots and lots of winding streets in the middle of the night and only the light from lanterns to go by. Anyway, the temperature dropped and snow began to fall. I had but one option and that was to buy the fabric before I got stranded by the snow.

I knew which block to make and today I have been making it. Stay tuned😉

7 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Gingini
    Apr 28, 2012 @ 17:29:22

    Geen wonder dat je daarvoor viel, echt een prachtig stofje om je helemaal in te verliezen. :)) Ben benieuwd wat je ervan bakt, met of zonder sneeuw.😉

    Beantwoorden

  2. lupineke
    Apr 28, 2012 @ 17:41:31

    Mooooooi!! Ik ben heel benieuwd naar de toepassing! Het was in ieder geval prima weer voor een nieuw blok!

    Beantwoorden

  3. Petra
    Apr 28, 2012 @ 18:11:38

    echt een ‘Josee’ lapje, leuk!

    Beantwoorden

  4. goof
    Apr 28, 2012 @ 19:15:39

    Ben benieuwd,…
    Dag Jasmine,…🙂

    Beantwoorden

  5. Lida
    Apr 28, 2012 @ 19:52:19

    Mooi lapje, ben benieuwd naar je blok, groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  6. Klaske
    Apr 29, 2012 @ 09:03:52

    Ja dat snap ik, een prachtig lapje!!

    Beantwoorden

  7. Hubertine
    Apr 29, 2012 @ 20:41:25

    Hahaha ik weet het nog precies…..het was één greep, en je liet het niet meer los!! Ik ben benieuwd wat het gaat worden!

    Beantwoorden

Geef een reactie

