Vroeger, toen ik nog

Pietje Precies heette, zou ik heel erg😈 geworden zijn van gaatjes in net afgemaakt werk.

Nu ik alleen nog Pietje heet, kan ik goed leven met plotselinge  gaatjes.

Zeker als het voor mijzelf is.

Geef nou toe;  de gaatjes maken het nét meer een  geheel😉

When my middle name was still  Fussypot I would have been extremely😈 with tiny holes in my fabric that weren’t there before. As I have dropped the Fussy and am only Potty I quite like the result of my project.

Admittedly; the holes make it more whole😉

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. goof
    Apr 25, 2012 @ 18:47:17

    Tuur me suf naar gaatjes, zie er geen één, alleen maar allerlei LEKKERS!!!!
    Hellup!
    Ik ben weg >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>:-)

    Beantwoorden

  2. lupineke
    Apr 25, 2012 @ 19:40:00

    Tja, die gaatjes zie ik ook niet zo, maar wel een ontzettend leuke stofjescombi!

    Beantwoorden

  3. Klaske
    Apr 26, 2012 @ 08:07:06

    Je hebt helemaal gelijk Pietje! Leuk stofje..

    Beantwoorden

  4. Anita
    Apr 26, 2012 @ 16:53:42

    Het ziet er gewoon leuk uit, Wat nou gaatjes.

    Beantwoorden

  5. Petra
    Apr 26, 2012 @ 18:44:09

    hahaha…leuk verteld! enne..ik zie ook geen gaatjes maar wel een héél leuke placemat!

    Beantwoorden

Geef een reactie

