Ohhhhhhhh

KLEURENPRACHT,

van zulke kleuren word ik helemaal blij.

Van het ijs eigenlijk ook😉

Ohh, what lovely, vibrant  colours. Cheers me up no end.

As does the icecream 😉

7 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Gingini
    Apr 24, 2012 @ 21:10:47

    Leuk ijsmuziekje.
    Maar de bomen staan hier ook in bloei. Prachtige kleuren.🙂

    Beantwoorden

  2. Astrid
    Apr 25, 2012 @ 05:26:23

    hihihi…kan me voorstellen dat je van dat ijs blij wordt! Ziet er mjammi uit!

    Beantwoorden

  3. Lida
    Apr 25, 2012 @ 05:31:42

    Ja heerlijk het voorjaar met al die mooie kleuren! Geniet er maar van en dat ijs mmmm! Lekker! Fijne dag
    Lida

    Beantwoorden

  4. Balsemien
    Apr 25, 2012 @ 06:18:47

    Heerlijk voorjaarsijsje…

    Beantwoorden

  5. Willy
    Apr 25, 2012 @ 10:16:42

    Jammie!

    Beantwoorden

  6. Petra
    Apr 25, 2012 @ 17:58:19

    het wordt buiten steeds kleurrijker, prachtig! al ben ik geen ijsklant..van de italiaan lust ik wel graag een ijsje. zo’n lekker wafeltje met chocolade en hazelnootijs…én een beetje slagroom!! lekker maar…niet zo mooi kleurrijk als jouw ijsje!

    Beantwoorden

  7. Gert
    Apr 26, 2012 @ 09:23:50

    JA: IJS!!! (ik ben dol op ijs, en we hebben gelukkig een hele goede ijszaak redelijk in de buurt zitten)

    Beantwoorden

Geef een reactie

