Eigenlijk zou ik

vandaag met een deel van het gezin naar Amsterdam af reizen om deze mooie stad eens een ander dan werkbezoek te brengen. Vanwege het slechte weer zagen wij daar van af. Had ik mooi tijd om mij op een nieuw project te storten.

Toen uiteindelijk de zon doorbrak heb ik nog een wandelingetje gemaakt in de Paleistuin, waar alles er fris en fruitig uit begint te zien.

Het elfenbankje is inmiddels van een bloeiende parasol voorzienšŸ˜†

Bij thuiskomst de verkeerde bril weer op; zomaar het patchwork aan mijn vel vast genaaid.

Gelukkig was het niet met de naaimachinešŸ˜Æ

Today I was going to visit Amsterdam, not to sell cheeseĀ Ā but to a have a nice stroll. Due to the weather I stayed at home. It gave me the chance to start on a new project. When the sun came out I went for a walk in the Palacegarden nearby. Took some nice pictures. Later I started sewing wearing the wrong glasses yet again. I sewed straight into my thumb.

Luckily I did this by hand an not the machinešŸ˜Æ

8 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Astrid
    Apr 21, 2012 @ 20:13:34

    dit is toch ook een heerlijke invulling van je zaterdag geweest Josee! Ziet er goed uit…je lappies!

    Beantwoorden

  2. Gingini
    Apr 21, 2012 @ 20:31:47

    Lijkt me een prima zaterdag!
    Die spiegel, net een quilt met roodwitte rand die daar hangt! :))

    Beantwoorden

  3. Lida
    Apr 21, 2012 @ 21:09:26

    Jammer van het uitstapje, maar deze lapjes waren ook wel heel aantrekkelijk om thuis te blijven! Wist niet dat je in de paleistuin mag wandelen, wat een geweldige elfenbank! Knuffel
    Lida

    Beantwoorden

  4. Balsemien
    Apr 21, 2012 @ 21:38:02

    Wat een mooie paddestoel! Meestal is het niet fijn voor de boom… Heerlijk een dagje rommelen thuis en in de tuin van de buurvrouw…

    Beantwoorden

  5. Marcha
    Apr 22, 2012 @ 07:00:20

    Wat een ‘heerlijk’ stofje gebruik je! Om spontaan blij van te worden!

    Beantwoorden

  6. lupineke
    Apr 22, 2012 @ 08:13:19

    Oh dear, wou je je vinger ook verwerken in je nieuwe quilt? Ik zou die oude bril maar ergens ver weg opbergen;)! Wat een prachtige wandeling heb je gemaakt, hoog tijd om weer eens daar DH te komen zo te zien…! Fijne zondag!!

    Beantwoorden

  7. Anita
    Apr 22, 2012 @ 13:18:08

    Dat is ook een fijne invulling van je dag. Met mijn goede bril lukt het ook wel om mijn vinger vast te naaien.

    Beantwoorden

  8. Jantine Urban
    Apr 25, 2012 @ 19:53:29

    Oeps… au… voglens mij had je ondanks alles toch nog een heerlijke dag!

    Beantwoorden

Geef een reactie

