Wonderlijk/ Wonderful

Als je maar lang genoeg wacht, dan komt het vanzelf😉  CYCLAMEN

All good things comes to those who wait😉  CYCLAMEN

12 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Astrid
    Apr 12, 2012 @ 07:50:52

    wat ziet dat er grappig uit. Zijn het tuincyclamen Josee?

    Beantwoorden

  2. Anita
    Apr 12, 2012 @ 07:55:21

    Wat apart ziet dat er uit.

    Beantwoorden

  3. Petra
    Apr 12, 2012 @ 08:10:15

    wat leuk zeg!! ik vind dat echt heel bijzonder! ze hebben dus geen aarde nodig..alleen water?

    Beantwoorden

  4. Gingini
    Apr 12, 2012 @ 08:16:24

    Prachtig! Die knollen heb ik ook in de tuin. Die kleuren!! O en die vormen! Prachtig!
    Dit doet mij denken aan mijn schoonmoeder, die cyclamen als kamerplant elk jaar kon overhouden en weer aan de bloei kreeg. (Bij mij werden ze steeds kleiner en kwamen daarna nooit meer op. )

    Beantwoorden

  5. Elzaan
    Apr 12, 2012 @ 09:34:17

    WOW! Pragtig!

    Beantwoorden

  6. lupineke
    Apr 12, 2012 @ 09:40:09

    Een wondertje der natuur… prachtig om te zien en in beeld gebracht!!

    Beantwoorden

  7. Lida
    Apr 12, 2012 @ 11:38:32

    Wat leuk om te zien! Heb je het bolletje vochtig gehouden of gebeurt dit allemaal droog? Fijne dag
    Lida

    Beantwoorden

  8. Willy
    Apr 12, 2012 @ 13:53:33

    Wat mooi Josee.
    Ik vind het zulke moeilijke planten, maar zo lijkt het heel makkelijk.

    Beantwoorden

  9. Hubertine
    Apr 12, 2012 @ 14:26:08

    Ik dacht eerst: “wat een vreemde aardappel heeft die Josee!”
    Maar nee, typisch een cyclaam ;o)

    Beantwoorden

Geef een reactie

