Voordat de winter

echt voorbij is wil ik dit sneeuwpopje nog laten zien. Een jaar of 6 geleden heb ik deze geprikt  met de viltnaald op vilt. Dat ik deze leukerd gemaakt had was ik vergeten tot ik deze foto zag. Ik  denk dat ik deze heb weggeven.
Just before winter really closes to an end I would like to show you this lovely fella. I made him about 6 years ago and forgot all about it. I probably gave it away. Made with wool and a felt needle.

Uit dezelfde oude foto doos een plaatje van de vroege voorjaarstafel. Vrouwtje Dooi, in winterkleding, geflankeerd door wortelkindjes en een enkel sneeuwklokje. Wortelkindertjes gemaakt door een vriendin en Vrouwtje Dooi en het (malle) sneeuwklokje door mijzelf.
I also found this picture of my early spring table. Mrs.Thaw with  3 Root Children and a snowdrop. The Root Children were made by a friend and Mrs. Thaw and this funny looking snowdrop by me.

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. lupineke
    Mrt 10, 2012 @ 14:55:36

    Lieve Josee, wat laat je weer mooie dingen zien! Ik heb net mijn eigen hoekje opgeknapt, was er nog niet zo tevreden over, en zie nou jouw lieve tafereeltje… ik ga meteen eens even wat meer mijn best doen! En wat een vrolijk sneeuwmannetje, echt een leukje! Daar heb je vast iemand heel erg blij mee gemaakt! Lieve groet Lupineke

    Beantwoorden

  2. Willy
    Mrt 10, 2012 @ 15:58:03

    Ik heb nu even meer op met vrouwtje Dooi, maar het sneeuwpopje is ook een leukerd. Wat een prachtig lentetafereeltje staat daar ook. Het malle sneeuwklokje ziet er ook erg leuk uit.
    Fijn weekend, groetjes

    Beantwoorden

  3. Petra
    Mrt 10, 2012 @ 18:26:19

    een mooi prikwerkje is het, ik kan mij het nog wel herinneren van een paar jaar geleden. Mooi je jaartafel, sfeervol! je zou het bijna gaan missen😉;)

    Beantwoorden

  4. Elzaan
    Mrt 11, 2012 @ 06:47:29

    Oulike foto’s, en ’n pragtige sneewman. Die tafel lyk baie frolik en kleurvol.

    Beantwoorden

  5. Lida
    Mrt 11, 2012 @ 08:08:22

    Had ik van de week met speldenkussentjes, was echt vergeten dat ik die had gemaakt en weggegeven! Maar wat leuk je voorjaarstafel en ook je kouwe kerel! Lekker creatief bezig geweest!
    Fijne dag
    Lida

    Beantwoorden

  6. Anita
    Mrt 11, 2012 @ 08:32:25

    Wat een leuke voorjaarstafel. De sneeuwpop is leuk, maar nu heb ik het voorjaar in mijn hoofd. Wat een heerlijk weer vandaag. Fijne dag.

    Beantwoorden

Geef een reactie

