Zo was het project

toen het al bijna af was.

Terwijl ik het zó steeds in mijn hoofd had. Enig extra werk was daardoor nodig. Een blauw streepje aan de ene kant,

en een blauw gebloemd randje aan de andere zijde er bij naaien. Eigenlijk had ik die randjes er al bij gemaakt (o.a. dwarse streepje) maar met het stikken van de naden had ik die randjes door moeten schuiven. Onduidelijk? De uitvoering daarvan vond ik kennelijk ook😆

Het uiteindelijke resultaat. Een tweezijdig te gebruiken placemat voor mijn moedertje.

Hoe dan ook, áltijd leuker dan eten van een theedoek:mrgreen:

This kept me busy over the past few days. It took me sometime to get it done the way I had in mind. After some alterations I am quite happy with the result. It is a double sided placemat for my mum.

It beats eating from a teatowel any time:mrgreen:

13 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. lupineke
    Mrt 06, 2012 @ 11:36:57

    Aha! Nu komt de welbekende aap… juist, uit de mouw! Wat een lief en schattig cadeautje heb je voor haar gemaakt! Maar, ik snap dat het lastig was :)!

    Beantwoorden

  2. Anita
    Mrt 06, 2012 @ 11:38:24

    Ik begrijp gelukkig wat je bedoelt. Het is nu een leuke placemat geworden. Beide kanten zijn even leuk.

    Beantwoorden

  3. quiltendewilma
    Mrt 06, 2012 @ 12:21:23

    Wat zal moedertje er blij mee zijn!! Mijn schoonmoeder gebruikt haar palcemat als kleedje,.. er zal maar een vlekje op komen!!
    :o)

    Beantwoorden

  4. Klaske
    Mrt 06, 2012 @ 12:36:40

    Leuke placemat, daar zal je moeder wel heel erg blij mee zijn.
    Leuk hé dat je daar geen oud wijf voor hoeft te zijn om zoiets leuks te maken;-))

    Beantwoorden

  5. Elzaan
    Mrt 06, 2012 @ 12:48:06

    Dis baie pragtig! Jy het ’n gelukkige moeder! Ja, dit is beslis beter as om van ’n fadoek af te eet.
    Die regstellings/aanpassings lyk baie goed. Jy kan trots wees op jouself, dat jy deurgedruk het en die aanpassings gemaak het.

    Beantwoorden

  6. Lida
    Mrt 06, 2012 @ 13:06:39

    Wat een leuk idee, dat is ook iets voor mijn moeder die ook vaak van zo’n rare lap zit te eten! Straks eens kijken wat ik aan lapjes ervoor heb! bedankt voor het leuke idee, groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  7. Willy
    Mrt 06, 2012 @ 19:13:27

    Veel leuker dan een theedoek. Goed dat het nu naar je zin is.
    Groetjes

    Beantwoorden

  8. Ellie's Quiltplace
    Mrt 07, 2012 @ 06:17:41

    Mooi Josee, daar zal ze blij mee zijn!
    Het ziet er heel leuk uit, mooi blauw en lekker vrolijke kleuren in de blokjesrand.

    Beantwoorden

  9. Astrid
    Mrt 07, 2012 @ 06:40:16

    Wat een geinige placemat Josee! Daar zal ze ongetwijfeld blij mee zijn! Jij gebruikt ook altijd van die vrolijke kleurtjes!

    Beantwoorden

  10. Johanna Zweden
    Mrt 07, 2012 @ 07:10:02

    Wat een leuk idee Josee , nu daar zal je moeder heel blij mee zijn
    Groetjes Joke en een fijne dag

    Beantwoorden

  11. Petra
    Mrt 07, 2012 @ 18:46:20

    helemaal superleuk geworden, dat zal extra lekker eten!! goeie keuze van kleur ook😉

    Beantwoorden

  12. Mascha
    Mrt 08, 2012 @ 10:30:24

    Veel leuker dan een theedoek. Nu is het een feestje om te gaan eten.
    Groetjes Mascha

    Beantwoorden

  13. Gert
    Mrt 08, 2012 @ 12:31:48

    Wat een vrolijke placemat is dit geworden, en fijn dat je plannetje uiteindelijk toch gelukt is. Zo kan je moeder netjes eten en elke keer aan je denken😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

