Ik was al bezig

met het afwerkbandje toen ik ineens bedacht dat mijn project er héél anders uitzag dan ik voor ogen had gehad😯  Mijn brein maakte overuren het uiteindelijk nog- bijna- zo te krijgen als ik bedacht had. Het geheel ging zeker niet zonder slag of stoot. Nu eerst maar een plaatje van hoe het bíjna was. Het afwerkrandje is onderaan te zien. Wordt vervolgd😉

I had already started on the binding when I realised this lovely blue project was turning out a lot different than  to what I had in mind😯 It took me rather a long time to figure out how to make it according to my original idea. This is before I made the alterations. Note the piece of binding at the bottom.  To be continued😉

7 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Astrid
    Mrt 04, 2012 @ 18:48:04

    Geeft niks als je gedachten opeens een andere kant opgaan. Daar heb ik regelmatig last van. Veranderen is goed! Ik ben wel heel benieuwd hoe de quilt er nu uitziet!

    Beantwoorden

  2. Petra
    Mrt 04, 2012 @ 19:12:07

    oohh je houdt ons wel in spanning!!!

    Beantwoorden

  3. lupineke
    Mrt 04, 2012 @ 19:30:31

    Dat is nou creativiteit! Ik ben heel benieuwd… fijne zondagavond!

    Beantwoorden

  4. Lida
    Mrt 04, 2012 @ 21:11:46

    Ja zeg maak het maar spannend! Ben nu wel benieuwd hoe het is geworden! Groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  5. Willy
    Mrt 04, 2012 @ 21:28:09

    Je maakt het wel spannend hoor!

    Beantwoorden

  6. Anita
    Mrt 05, 2012 @ 09:38:19

    Ik ben benieuwd wat je nu aan het veranderen bent.

    Beantwoorden

  7. Gert
    Mrt 05, 2012 @ 22:20:20

    Je maakt me nu wel nieuwsgierig. Naar hoe het in eerste instantie was, en naar hoe het nu uiteindelijk gaat worden.

    Beantwoorden

Geef een reactie

