Alle

harten verzamelen!

Grijp vandaag, den 14de februari Valentijnsdag, je kans om iedereen die je een warm hart toedraagt eens in het zonnetje te zetten. 

Is een ander je wéér vergeten, heb je alleen maar stoelen, of lapjes, om tegen aan te praten; grijp dan  vandaag je kans om met een HARTELIJK  gebaar jezelf nog eens bij een ander onder de aandacht te brengen. Spreken we elkaar volgend jaar weer!

Voor mij is het iedere dag Valentijnsdag, ik ben altijd aardig en word ook zo tegemoet getreden:mrgreen:

Fijne Valentijnsdag,

Your funny Valentine

10 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. lupineke
    Feb 14, 2012 @ 09:22:58

    Ha ha, heerlijk logje Josee! Ik voel me aangesproken! Wat een geweldige lapjes heb je verzameld, ik word er hebberig van… Fijne Valentijn en lieve groet!!

    Beantwoorden

  2. Gingini
    Feb 14, 2012 @ 09:42:09

    Ja hoor, toemaar!😀
    Jij ook een fijne Valentijn!

    Beantwoorden

  3. Willy
    Feb 14, 2012 @ 09:56:35

    Fijne Valentijn😉

    Beantwoorden

  4. wilma kuin
    Feb 14, 2012 @ 09:59:40

    Fijne valentijn!!
    Wat een heerlijke lapjes en ene prachtig hart!!
    Ik heb hier ook nog harten liggen en wil daar een quilt van maken,.. Nu nog een doosje tijd,..
    ;o)

    Beantwoorden

  5. Marcha
    Feb 14, 2012 @ 11:44:05

    wat een mooi hart! fijne valentijn.

    Beantwoorden

  6. Anita
    Feb 14, 2012 @ 11:59:41

    Leuk je hartenspulletjes zo bij elkaar. En iedere dag lief, dat is veel te saai.

    Beantwoorden

  7. Petra
    Feb 14, 2012 @ 18:59:10

    kijk dat is nou nog eens een juiste instelling…en zo is het maar net! mooie hartenfoto!!

    Beantwoorden

  8. Annelies
    Feb 14, 2012 @ 19:07:58

    Fijne Valentijnsdag met dit mooie hart !

    Beantwoorden

  9. Balsemien
    Feb 14, 2012 @ 20:02:14

    Fokke en Sukke hadden een geweldig plaatje op hun kalender, de voordeur kon niet meer open zoveel kaartjes lagen er… Da’s hier niet het geval, maar dat hoeft ook niet! Mooie log…

    Beantwoorden

  10. hannahknits
    Feb 16, 2012 @ 07:26:29

    Dank je wel. Ik ben een beetje laat maar ik hoop dat ook jij een fijne Valentijnsdag hebt gehad.

    Mooi borduurwerk trouwens!

    Beantwoorden

Geef een reactie

