It giet niet oan, helaas.

Deze vrolijke Jan had  rond zijn 16de/ 17de nog niet van de Elfstedentocht gehoord. Hij schaatste fluitend bij één van de forten rond Utrecht. 

Overigens heet hij geen Jan, maar fluiten deed hij wel bijna zijn leven lang.

Wat een plaatje hé😉

8 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Klaske
    Feb 08, 2012 @ 20:18:01

    Ja jammer hé, maar ik had het al verwacht na de berichten van vandaag..Ik heb zo’n broer die hele dagen loopt te fluiten, gelukkig wonen we niet meer bijelkaar;-))

    Beantwoorden

  2. hannahknits
    Feb 09, 2012 @ 07:29:13

    Heel jammer maar wel begrijpelijk wat betreft de veiligheid.

    Wat een prachtige foto! De nostalgie straalt er van af.

    Leuke weblog heb je, ik kom eens vaker langs als dat mag.

    Beantwoorden

  3. Anita
    Feb 09, 2012 @ 07:44:37

    Het zat er eigenlijk ook niet echt meer in.

    Beantwoorden

  4. lupineke
    Feb 09, 2012 @ 07:49:43

    Helaas, jammer dat het niet doorgaat, toch altijd heel bijzonder en het was al weer flink wat jaren geleden… Geweldige foto, beelden van voorbije tijden, mooi! En, fluit jij ook wel eens? Lieve groet Lupineke

    Beantwoorden

  5. Corrie
    Feb 09, 2012 @ 10:57:50

    Met zo’n mooie nostalgische foto is er troost voor het gemis van de Elfstedentocht Josee. Ik kom via Petra’s blog op je weblog en ik vind je viltwerk zó mooi. Gisteren kocht ik lontwol om iets te gaan maken en krijg daar nu nog meer zin in.

    Beantwoorden

  6. Mascha
    Feb 09, 2012 @ 11:06:05

    Ik vind het zo jammer dat het niet doorgaat. Maar veiligheid gaat voor alles.
    Groetjes Mascha

    Beantwoorden

  7. ediceiah
    Feb 09, 2012 @ 14:21:46

    toen ik de foto van die fluitende schaatser zag moest ik wel even een traantje wegpien hoor. Hij is het helemaal he.een pracht foto.
    groetjes,je weet wel van wie

    Beantwoorden

  8. Petra
    Feb 09, 2012 @ 18:33:35

    wat een mooie foto! Hij vindt het echt heerlijk daar op het ijs…dat straalt er vanaf!

    Beantwoorden

Geef een reactie

