Jarenlang heb ik

met veel plezier aan deze tafel gewerkt. Ineens kreeg ik schoon genoeg van die grote tafel, waar altijd maar de naaimachine opstond, en die vaker nog gebruikt werd voor opslag dan voor handwerk.

Bij de kringloop vond ik een leuke kleine secretaire, met een klepje om de boel de boel te laten.

Allemaal handige kleine vakjes voor de vingerhoedjes, centimeters, potloden en snijmes. Het blad stevig genoeg om de naaimachine op te zetten.

Oók een kastje groot genoeg om het machien in op te bergen. Wat wil een mens nog meer?

Dit mens wil in ieder geval nog iets met al die zakjes die naast de naaimachine in rijen van 2 staan opgesteld😯

Benieuwd wat ik ermee wil? Blijf volgen, zeer binnenkort in dit theater dáár over meer😉

12 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Willy
    Jan 27, 2012 @ 12:35:09

    Dat is een prachtig bureautje en de spullen zijn zo mooi uit zicht.
    Leuk dat shoppen bij de kringloop.
    Groetjes

    Beantwoorden

  2. Elle
    Jan 27, 2012 @ 12:44:56

    Een heerlijk plekje zo en al je spulletjes bij de hand. klep dicht en de boel is opgeruimd. Leuk hoor.
    Groetjes Elle

    Beantwoorden

  3. Lida
    Jan 27, 2012 @ 12:49:27

    Eerst even zeggen, wat zit je haar leuk!! Dan heb je echt een gave secretaire gevonden, heb je hem zelf wit gemaakt? Heerlijk hè, klep dicht en het is opgeruimd! Benieuwd naar de inhoud! Groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  4. Gingini
    Jan 27, 2012 @ 13:08:31

    Het is wel duidelijk dat jouw plekje een hele mooie uitbreiding heeft gekregen! Heerlijk al die laatjes en vakjes!
    Ga ons maar eens verrassen met die lapjes.🙂

    Beantwoorden

  5. Balsemien
    Jan 27, 2012 @ 14:29:07

    Wow wat een mooie vondst! Leuk leuk leuk! Ik kom kijken wat je gaat maken, wij zijn niet nieuwsgierig😉

    Beantwoorden

  6. Anita
    Jan 27, 2012 @ 15:25:49

    Wat een prachtig bureautje. Staat zo heel gezellig.

    Beantwoorden

  7. lupineke
    Jan 27, 2012 @ 17:13:37

    Wat een snoepje Josee, welke kringloopwinkel was dit (ggrrr, ik wil er ook een!) Superleuk en -handig, echt een aanwinst! Hier ga je vast heel veel plezier aan en mee beleven, ik denk dat we nu ook heel snel gaan zien wat je met al die lapjes gaat doen! Fijn weekend, groetjes!

    Beantwoorden

  8. Petra
    Jan 27, 2012 @ 23:46:12

    een superleuk burootje is dit, wat een heerlijke kringloopvondst!

    Beantwoorden

  9. astrid
    Jan 28, 2012 @ 06:43:55

    Wat een prachtige secretaire Josee! Goeie vondst! Fijn weekend!

    Beantwoorden

  10. Gert
    Jan 30, 2012 @ 10:55:02

    Wat een goede vondst bij de kringloop, je hebt een mooie werkhoek nu. Wat vindt Lodewijk van de verandering? (meestal zijn katten niet zo dol op aanpassingen in hun leefomgeving)

    Beantwoorden

  11. Jantine Urban
    Jan 30, 2012 @ 15:55:45

    Ik moet even lachen van herkenning. Wij hebben precies zo’n bureautje gehad en ik heb er ook op genaaid. Maar we hebben het vorig jaar weg gedaan, nadat ik had besloten dat ik er niet op kon naaien. De hoogte is prima, maar mijn voet met pedaal konden er niet onder en ik kreeg elke keer kramp met naaien…
    Zou dit “mijn” bureautje zijn? Ik denk het niet, de onze was donkerder…

    Beantwoorden

  12. Monique
    Feb 10, 2012 @ 18:58:22

    Wat een heerlijk handwerkhoekje! En dat met een tweedehandsje. Helemaal top! ;o)

    Beantwoorden

Geef een reactie

