Toen ik

pas terug pauze had liep ik  langs het Cleijne Verschil, mijn aandacht werd getrokken door de Ark van Noah in de etalage. Meteen dacht ik een geweldig leuk onderwerp voor een log te hebben. Nader onderzoek wees echter uit dat bijvoorbeeld Jeanneke, de Dekenstikster en wellicht nog vele anderen, al lang en breed bekend zijn met de beeldjes van Jim Shore!  Voor diegenen die nog onbekend zijn met dit werk is het zeker de moeite waard om een kijkje te nemen achter de link😉

Dan beperk ik me vandaag maar tot het tonen van mijn plofbrood.

Als je het zo wilt hebben dan lukt het niet😆

7 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Gingini
    Jan 19, 2012 @ 21:18:36

    Jee, ik leer steeds meer! Plofbrood?? Nooit van gehoord, maar het ziet er behoorlijk smakelijk uit op beide manieren. Of zou ik gewoon trek hebben?😉

    Jim Shore beeldjes zien superschattig uit. Ze hebben van die lieve gezichtjes.🙂

    Beantwoorden

  2. lupineke
    Jan 20, 2012 @ 07:08:56

    Wouw, wat een ontdekking: plofbrood! Daar moet je mee de markt op..!

    Beantwoorden

  3. Willy
    Jan 20, 2012 @ 07:53:57

    Ik zou graag een stukje willen proeven.
    Jammer dat ik nu de ark heb gemist, maar even zoeken dan.
    Groetjes

    Beantwoorden

  4. Anita
    Jan 20, 2012 @ 08:33:59

    Het wil niet altijd zoals jij wilt. Ik heb ook een par beeldjes van Jim Shore..

    Beantwoorden

  5. Petra
    Jan 21, 2012 @ 19:23:40

    smaakte het plofbrood wel?

    Beantwoorden

  6. Gert
    Jan 23, 2012 @ 12:47:28

    De beelden van Jim zijn inderdaad erg mooi, en natuurlijk erg toepasselijk voor “ons quilters”. Je brood ziet er erg smakelijk uit.

    Beantwoorden

  7. Balsemien
    Jan 26, 2012 @ 07:36:30

    Plofbrood? Is ie ontploft of zo? Of is ie niet gerezen? Kon niet opmaken of het brood gelukt was of niet. het rechter brood ziet er erg lekker uit, het linker…

    Beantwoorden

Geef een reactie

