Op deze eerste dag van het jaar 2012,

waarop de  takken van de bomen behangen zijn met dikke regendruppels in plaats van bedekt met een dik pak sneeuw, de temperatuur weer een record verbroken heeft,

heb ik mijn adventskrans opgeborgen en ruimte gemaakt voor een lichtje met sneeuwvlokken in de hoop nog wat sneeuw dan wel  vorst te lokken,

heb ik besloten om de 12de kerstdag te laten voor wat dat is en mijn kerstquilt in wording op te bergen bij de adventskrans en in december 2012 af te maken,

en mij vol overgave op het doorquilten van de pinwheels te storten.

Tóch een soort voornemen voor het Nieuwe Jaar😆

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. lupineke
    Jan 01, 2012 @ 21:02:02

    Ha, goed plan, genoeg kerst voor (ik wou zeggen ‘dit jaar’)… maar laten we het houden op ‘vorig jaar’! Zou het ooit nog echt winter worden?

    Beantwoorden

  2. Anita
    Jan 02, 2012 @ 08:27:38

    Hier is ook alles opgeruimd. Je kijkt er zo naar uit en dan ben je weer blij als je spullen opgeruimd zijn. Zijn we rare mensen of niet?

    Beantwoorden

  3. Willy
    Jan 02, 2012 @ 08:44:12

    Ik hoop dat je sneeuwlokker werkt. Een laagje wit zou wel mooi zijn.

    Beantwoorden

  4. Petra
    Jan 02, 2012 @ 18:09:29

    heb je ook gezien dat het vandaag om 5 uur nog niet donker was!!!! jippie!!!!!!!! zo’n dag als gister tellen we dan even niet mee hé😉 Ook in 2012 wordt het weer Kerst…lekker aan de Pinwheels!!

    Beantwoorden

  5. Cisca
    Jan 02, 2012 @ 18:45:25

    Mooi, je pinwheels, quilt ze! En natuurlijk veel geluk en gezondheid in het nieuwe jaar!
    Groetjes, Cisca

    Beantwoorden

  6. Ulla's Quilt World
    Jan 05, 2012 @ 11:18:53

    Hi! Greetings from Finland! Your quilts are so fantastic! It’s so nice to find other quilters all around the world! http://www.quiltworld2.blogspot.com
    Yours, Ulla

    Beantwoorden

Geef een reactie

