Pas terug

dronk ik rond het (zomertijd) middag uur koffie bij La Place.  Mijn blik werd gevangen door het zonlicht dat verschoof langs de panden aan de overkant.  Ik  had spijt dat ik geen camera bij mij had. De volgende dag was het het zelfde weertype en ben ik teruggegaan. Jaja, weer een bakkie😆

De kleuren van het glas in lood inspireerde mij tot  deze quilt:

Graag had ik deze vanavond af gemaakt, maar helaas had ik vanmiddag een bedrijfsongevalletje  op de Boerenmarkt.  Bij de laatste klant die ik hielp bleef de kaasschaaf in mijn duim hangen:mrgreen:

10 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Hubertine
    Nov 03, 2011 @ 07:03:23

    iiiiiieeeeeeuuuuuuuwwwwww!!!
    Pijnlijk!!!!
    Maar je quilt ziet er wel héél warm uit!

    Beantwoorden

  2. Gingini
    Nov 03, 2011 @ 07:26:27

    Niet te geloven!!! Ik dacht dat je door lapjes snijden toch wat handiger zou zijn met dat soort dingen. Maar gelukkig wel een goed kaasmerk.😉

    Beantwoorden

  3. Anita
    Nov 03, 2011 @ 07:30:16

    Au, pijnlijk. Het is hopelijk gauw weer beter. Je quilt heeft echt de kleuren van een glas in lood raam in de zon.

    Beantwoorden

  4. lupineke
    Nov 03, 2011 @ 08:57:48

    Och arme, wat akelig… krijg er kippevel van! Wel leuk dat ik nu weet voor wie jij werkt! Maar hopelijk ben je snel genezen, moest het gehecht worden? Heel veel sterkte ermee, enne, wat een leuk verhaal over de inspiratie voor je quilt! Wel vervelend, dat je er twee keer koffie voor moest gaan drinken😉

    Beantwoorden

  5. Petra
    Nov 03, 2011 @ 09:18:26

    nee, dat is niet prettig, jak! Dan maar weer een kop koffie gaan drinken??

    Beantwoorden

  6. Willy
    Nov 03, 2011 @ 09:28:22

    Ojee, dat is minder prettig! Je quilt lijkt als twee druppels water op het kleurenspel op de foto.

    Beantwoorden

  7. Mascha
    Nov 03, 2011 @ 13:56:54

    Oh, wat een pech. Kan je nu lang niet met lapjes bezig zijn?
    Groetjes Mascha

    Beantwoorden

  8. Petra
    Nov 03, 2011 @ 17:59:47

    Wat een prachtige foto, ik ben gek op al het glas in lood wat in Den Haag zo ruim voorradig is. Ken je de Gals in Lood ramen in de Bijenkorf, een bron van inspiratie .

    Beantwoorden

  9. Balsemien
    Nov 03, 2011 @ 19:00:26

    Oei Josee en nu? Geen topje verdwenen of negel weggeschaafd? Sterkte, maar weer een kopje koffie gaan halen is volgens mij goede troost en goede inspiratie…
    je quiltje is echt een glas-in-lood-raam.
    Fijne avond!

    Beantwoorden

  10. Marcha
    Nov 04, 2011 @ 07:50:07

    Oh jeetje wat vervelend! Nou, veel sterkte en beterschap met je duim he! Prachtige kleuren hoor!

    Beantwoorden

Geef een reactie

