Vandaag hield ik mij

bezig met het uithalen van mijn quiltwerk. De steekjes waren prima, maar het patroon viel me zo tegen.

Toen ik klaar was met het uithaalwerk, heb ik een poging ondernomen om de chrysantbol in de pot  en mijzelf tegelijk op de foto te zetten.

Neem maar van mij aan dat plant en ik tegengesteld aangekleed dezelfde kleuren dragen😆

7 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Astrid
    Okt 27, 2011 @ 05:01:30

    jammer dat het patroon tegenviel Josee. Hoe ga ‘je ‘m nu quilten?

    Beantwoorden

  2. Willy
    Okt 27, 2011 @ 07:51:44

    Ik hoop dat het nu beter gaat met een nieuw patroon.

    Beantwoorden

  3. Anita
    Okt 27, 2011 @ 10:32:07

    Uithalen is nooit leuk. Ik hoop dat je een beter patroon kunt bedenken.

    Beantwoorden

  4. Hubertine
    Okt 27, 2011 @ 13:28:03

    Getver…uithalen!!!!!!! Was het echt zo erg???

    Beantwoorden

  5. Hubertine
    Okt 27, 2011 @ 13:28:56

    Ach we krijgen toch een hele hele hele strenge winter…..we moeten WAT te doen hebben!!!
    Groetjes, Hubertine

    Beantwoorden

  6. Petra
    Okt 27, 2011 @ 18:56:25

    wat vond je niet mooi? ik zie een patroon met cirkels..toch? Ben je al weer op dreef?

    Beantwoorden

  7. Gert
    Okt 28, 2011 @ 09:02:47

    Zonde dat het patroon tegenviel, maar dat kan wel eens gebeuren als je al een eindje op weg bent. Heb je al iets nieuws in gedachten?

    Beantwoorden

Geef een reactie

