Ik ben begonnen

met het aan elkaar zetten van de lapjes. Ik doe dat ook deze keer met de machine. Soms verzin ik morgen een project terwijl het gisteren af moet.  Meters maken is dan geboden.

Het wordt ongeveer zo, maar dan een beetje anders😆

Met dank aan Gert, die me op het spiegel idee bracht.

7 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Anita
    Okt 18, 2011 @ 19:43:25

    Ziet er al erg goed uit. Moet het voor een bepaalde tijd af zijn?

    Beantwoorden

  2. Willy
    Okt 18, 2011 @ 21:53:57

    Je bent wel lekker duidelijk😉
    Morgen verzinnen, gisteren af en zo maar dan anders.
    Ik ga het wel zien, groetjes

    Beantwoorden

  3. Astrid
    Okt 19, 2011 @ 04:52:56

    Wat een grappig idee is dit Josee! Dat gaat helemaal goed komen met deze quilt!

    Beantwoorden

  4. lupineke
    Okt 19, 2011 @ 06:10:06

    Ha ha, herkenbaar! Volgens mij gaat het bij de meeste creatievelingen vaak zo! Je patroontje ziet er leuk uit, ik heb met studie de techniek met het spiegeltje bekeken! Ga lekker door, we wachten het af!

    Beantwoorden

  5. Mascha
    Okt 19, 2011 @ 08:37:43

    Als ik zo naar het patroon kijk moet dit een hele leuke quilt worden.
    Groetjes Mascha

    Beantwoorden

  6. Petra
    Okt 19, 2011 @ 15:28:30

    1 rand teveel schat ik zo?? spiegeltje spiegeltje aan de wand…t wordt vast leuk!

    Beantwoorden

  7. Gert
    Okt 19, 2011 @ 17:49:54

    Spannend hoor, en grappig dat ik je heb kunnen inspireren met mijn spiegeltjes🙂 Ik ben benieuwd hoe het gaat worden, ik herken in ieder geval al wat bekende stofjes.

    Beantwoorden

Geef een reactie

