Waar heb ik jullie in spanning op laten wachten?

Op de onthulling van een kwasten etui.  Deze heb ik met de hand genaaid en  zonder patroon. Zo kan het  mij dan gebeuren dat als alle delen ( voor-, en achterkant, hobbs en losse flap), op de keer opening na, aan elkaar zijn genaaid er ineens een💡 gaat branden. Zoals ik het naaide zou de losse flap helemaal niet kunnen bewegen.  Gelukkig hoefde ik maar een klein stukje los te halen, de losse flap een beetje te keren en te zomen en het geheel er weer tussen te proppen.

Het wikkellintje was wit en  heb ik met thee geverfd. Het streepje loopt keurig door.  Het etui is doorgepit en goed bevonden door de aanvrager. Het zonnetje scheen heerlijk terwijl ik aan het werk was. Etui op de ochtend van vertrek af.

Enfin, eind goed al goed.

En toch, als ik de foto’s zo bekijk was het misschien beter geweest als de losse flap niet buiten maar binnen had gezeten:mrgreen:

10 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Anita
    Okt 08, 2011 @ 13:21:10

    Is deze ook voor makeup kwasten? Mooie gemaakt.

    Beantwoorden

  2. Hubertine
    Okt 08, 2011 @ 14:01:26

    Ik kn je niet helemaal volgen met flappen, keren en draaien……maar het etui ziet er héél mooi uit!!!! Wat een Handy(wo)Man ben je toch!!!!

    Beantwoorden

  3. Elzaan
    Okt 08, 2011 @ 14:53:16

    Jy is ’n flukse dame! Dis ’n pragtige borsel sakkie, en ek is seker dit sal baie handig wees.

    Beantwoorden

  4. Willy
    Okt 08, 2011 @ 17:13:47

    Ik dacht eerst voor breinaalden, maar voor kwasten ook helemaal handig.

    Beantwoorden

  5. lupineke
    Okt 08, 2011 @ 17:13:49

    Gaaf, het lijkt heel erg op het potlodenetui wat wij voor de kinderen maakten op school! Heb je het hiervan afgeleidt? (is dat d of dt??) Superpraktisch, leuk idee ook! Fijn weekend, groetjes van Lupineke

    Beantwoorden

  6. Astrid
    Okt 09, 2011 @ 05:35:24

    Helemaal leuk geworden Josee! En we kijken niet op een flapje meer of minder hoor!

    Beantwoorden

  7. Petra
    Okt 09, 2011 @ 18:18:26

    wat de flapjes betreft volg ik het niet helemaal😉 maar het ziet er wel heel mooi en handig uit!! ik dacht ook idd aan een potlodenetui maar ach…kwasten kan ook!

    Beantwoorden

  8. Anje
    Okt 13, 2011 @ 09:50:45

    Een heerlijk kwastenetui, een flapje links of rechts??? Geen idee……. Dacht dat de bedoeling van flapjes was dat het de open uiteinden van de vakjes afluit bij het oprollen……. Maar het geheel ziet er bruikbaar en heeeeelllll mooooiiiii uit!
    Lieve groetjes Anje.

    Beantwoorden

  9. Gert
    Okt 13, 2011 @ 11:14:02

    Leuk zeg, en wat goed dat je dit zelf uitgevogeld hebt. Deze etui zal vast in de smaak gaan vallen. En je hebt prachtige kleuren/stoffen gebruikt.

    Beantwoorden

  10. Jantine Urban
    Okt 17, 2011 @ 22:28:17

    Slim!

    Beantwoorden

Geef een reactie

