Als zus er is

dan handwerk ik een stuk minder. Ik maak vooral foto’s, een kleine selectie;

Gevonden bij het opruimen van de zolder van de ouderlijke woning, nog zo’n geruite zak. Geen wonder dat ik een stevig gevoel van jeugdsentiment kreeg toen ik het rode zakje  op de rommelmarkt vond😉

Met zus naar het strand.

 Koning Willem 2 heeft  anti duif stekels op zijn hoofd daarom kan de meeuw alleen op zijn schouder plaatsnemen. Het standbeeld staat naast een viskraam bij de Hofvijver. Bij de viskraam hangt een bordje dat de mensen voor/ tegen meeuwen waarschuwt😆

Een klein beetje heb ik wel aan mijn quilt gewerkt. Inmiddels is deze gedubbeld en zijn de eerste steekjes gezet, nog vele zullen er volgen.

Als laatste mijn vaas met Michaelmas Daisies (herfstasters) en Sedum. Vandaag juist deze bloemen omdat het 29 september is, de dag van  St. Michaelsfeest. Lupineke geeft op haar blog een prachtige uitleg over dit feest.

Fijne nazomer dagen.

Als altijd, op de foto’s klikken maakt deze groter.

12 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Annelies
    Sep 29, 2011 @ 13:06:41

    Ik vind zus aan het strand toch echt de leukste foto !

    Beantwoorden

  2. Anita
    Sep 29, 2011 @ 13:56:34

    Mooie foto’s, die van zus is wel heel bijzonder. En zus gaat natuurlijk boven lapjes.

    Beantwoorden

  3. lupineke
    Sep 29, 2011 @ 20:18:49

    Mooie foto’s!! Geweldig de vindingrijkheid van de duif😉 Fijn dat je zus er is, en ach, de quilt loopt niet weg toch? Geniet maar lekker van het bezoekje, super foto van haar trouwens!! En dank voor de link, fijne Michaelsdag ook voor jullie! Lieve groet Lupineke

    Beantwoorden

  4. Astrid
    Sep 30, 2011 @ 05:04:22

    Geniet heerlijk van het bezoek van je zus! Die quilt loopt niet weg. Hij wordt trouwens wel erg leuk die quilt! Grappig die rugzakjes. Die gebruikte wij vroeger als zwemtas! Ook hier een jeugdherinnering

    Beantwoorden

  5. marian'ne m
    Sep 30, 2011 @ 06:47:11

    leuk jou wéér te zien !!;-)

    Hihi (blonde)zus waait uit !!
    OOO zo heerlijk aan de zee, en de foto’s van de hollandse luchten zoooo moooiii !!!!

    Ja nostalgisch ruitje, al vind ik de rode nu wel vrolijker !!

    Beantwoorden

  6. Gert
    Sep 30, 2011 @ 12:08:13

    Gezellig dat je zus er was. Ik kan alleen aan de foto niet zien of jullie op elkaar lijken, daarvoor zou ik jou ook moeten zien met een sjaal voor je gezicht ^_^ Veel plezier met het quilten van je quilt.

    Beantwoorden

  7. Elzaan
    Sep 30, 2011 @ 13:53:38

    Lyk of jy en jou suster baie pret saam het, en baie interessante dinge sien.
    Pragtige blomme!

    Beantwoorden

  8. sitycleep
    Sep 30, 2011 @ 14:56:13

    een beetje zus en zo

    Beantwoorden

  9. Petra
    Sep 30, 2011 @ 17:44:13

    leuke foto’s, vooral die van je zus!😉

    Beantwoorden

  10. Willy
    Okt 02, 2011 @ 17:54:07

    Leuke foto’s van jullie gezellige dagen samen. Volgens mij lijken jullie wel op elkaar.
    Je vind me nu bij hejtjorven.blogspot.com (over Zweden), verder wacht ik nog op mijn oude vertrouwde blog😦
    Fijne week en geniet van de steekjes die je maakt.

    Beantwoorden

  11. Balsemien
    Okt 03, 2011 @ 19:02:22

    Heerlijk dat zus er is. Leuk twee retro-rugzakken bij elkaar…
    Ben nog met het doorquilten bezig van dezelfde quilt, nou ja, hetzelfde patroon…

    Beantwoorden

Geef een reactie

