Is het een teken aan de wand,

als je naaiwerkje wegwaait? Loont het dan nog de moeite om het bij de buurvrouw uit de tuin te halen?

Hoe dan ook, de workshop door Sue Daley was leuk, maar nog tijdens het appliceren van de klokhuisjes op de stof wist ik al dat ik het speldenkussen niet  zou afmaken. Tenminste niet op deze manier. De Klokhuisjes  vind ik enig, het appliceren op een andere stof vind ik vreselijk.

Ik ga eerst nog eens een appeltje eten en bedenken hoe ik het af ga maken😉

10 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Anita
    Sep 11, 2011 @ 17:33:32

    Gelukkig toch dat we allemaal wat anders leuk vinden. Het zijn wel heel leuke stofjes die je hebt gebruikt. Je kunt er toch een kleine quilt van maken.

    Beantwoorden

  2. Annelies
    Sep 11, 2011 @ 17:51:56

    Het is een hobby, dus doe gewoon waar jezelf zin in hebt !

    Beantwoorden

  3. Lida
    Sep 11, 2011 @ 18:21:36

    Volg je hart, ook in deze dingen, ik denk dat ik het appliceren ook niet leuk zou vinden, bovendien je kunt ze toch ook aan elkaar naaien! Maar fijn dat je het leuk vond! Knuf
    Lida

    Beantwoorden

  4. Willy
    Sep 11, 2011 @ 19:55:30

    De appeltjes zijn leuk, dus gewoon op je eigen manier doorgaan.
    Groetjes

    Beantwoorden

  5. Petra
    Sep 11, 2011 @ 20:34:03

    superleuke stofjes!!! en jou kennende…jij maakt er vast iets leuks van!

    Beantwoorden

  6. Astrid
    Sep 12, 2011 @ 02:55:15

    ik moet eerlijk zeggen dat het ook niet mijn favoriete bezigheid is; dat appliceren. Maar hoe vaker je het doet…..des te leuker het wordt. Misschien toch even doorzetten Josee?

    Beantwoorden

  7. Marcha
    Sep 12, 2011 @ 07:00:09

    Hey wat weer iemand nieuw te ontmoeten. Jammer dat het appliceren je niet zo aanstaat, het moet je inderdaad bevallen of niet. Zelf vind ik het veel leuker dan gedacht! Succes met je projectjes!

    Beantwoorden

  8. Ans
    Sep 12, 2011 @ 12:22:10

    Ik heb de workshop ook gedaan en heb de klokhuizen allemaal aan elkaar gezet en daarvan het speldenkussentje gemaakt. Zodra mijn weblog weer online is, zal ik een foto plaatsen. Gr. Ans

    Beantwoorden

  9. Jantine Urban
    Sep 12, 2011 @ 21:05:52

    Klinkt ook ingewikkeld. Eerst papieren malletjes en dan toch nog appliceren…

    Beantwoorden

  10. Anja
    Sep 14, 2011 @ 07:06:59

    Daar ben ik het helemaal mee eens, dat appliceren is ook niks voor mij. Ik strijk het liever met vliesofix op de ondergrond en dan festonneren. Maar het patroontje is wel erg leuk!
    Succes ermee!
    groetjes Anja.

    Beantwoorden

Geef een reactie

