Na regen is het tijd

voor roodachtige zonnebloemen. Ik kocht ze vandaag op de biologische markt in Den Haag bij AnnemiekesPluktuin. Het is een genot om naar de bloemenzee te kijken, vooral als het regent.

Er zijn ook weer wat pinwheels bijgekomen, nog 9 te gaan😉

10 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Willy
    Sep 07, 2011 @ 21:46:04

    Hoi Josee, wat een prachtige rode zonnebloemen. Samen met die vaas is het net een plaatje van een schilderij. Flinke verzameling mooie molentjes heb je al bij elkaar. Ik kijk nog even of het linkje nu werkt, wilde net niet.
    groetjes

    Beantwoorden

  2. Willy
    Sep 07, 2011 @ 21:48:59

    Het lukt me niet.

    Beantwoorden

  3. Gert
    Sep 07, 2011 @ 21:50:37

    Wat vrolijk, ik wist niet eens dat er rode zonnebloemen bestonden (maar dat zegt natuurlijk ook niets: ik heb helemaal geen groene vingers ^_^) En je schiet al lekker op met je pinwheels. Leuk!

    Beantwoorden

  4. Elzaan
    Sep 08, 2011 @ 03:43:24

    Lieflike blomme!
    Jou pinwheels kom goed aan!

    Beantwoorden

  5. Hubertine
    Sep 08, 2011 @ 05:37:24

    Net als Gert, had geen idee dat er rode zonnebloemen bestaan!!! Geen kat die de vaas omgooit? Je pinwheels schieten al lekker op!!! Ben benieuwd naar het geheel!!!

    Beantwoorden

  6. lupineke
    Sep 08, 2011 @ 06:09:52

    Mooie zonnebloemen! Dit jaar heb ik ze ook in mijn moestuin gezet, het staat heel gezellig al waaien ze nu met die wind alle kanten op… Wat een schattige blokjes, nog maar negen…? Dat gaat snel!

    Beantwoorden

  7. Josee
    Sep 08, 2011 @ 06:38:37

    Beste lezers,

    De link is bijgewerkt, neem een kijkje in de Pluktuin!

    Beantwoorden

  8. Annelies
    Sep 08, 2011 @ 07:02:46

    Wat een mooie, bijzondere zonnenbloemen.
    Je pinwheels worden prachtig. Staat mooi zo bij elkaar.

    Beantwoorden

  9. AnitaA
    Sep 10, 2011 @ 12:21:50

    Hoi Josee,
    Leuk om je vandaag weer eens gezien te hebben, toeval bestaat niet, toch ?😉. Ik heb lang niet gekeken op je log maar je hebt niet stil gezeten, prachtige dingen ben je aan het maken. Je pinwheels zijn om te smullen !
    Groetjes, Anita.

    Beantwoorden

  10. Astrid
    Sep 11, 2011 @ 05:09:58

    Hoi Josee, gelukkig… ik heb je blog weer gevonden. Door toestanden met mijn eigen blog was ik ook alle linkjes kwijt. Mooie dingen heb je tussendoor allemaal gemaakt zeg! ik ga je weer volgen vanaf nu!

    Beantwoorden

Geef een reactie

