Feest!

Andere mensen vieren hun trouwdag, wij staan stil bij onze eerste kennismaking. Het is vandaag 30 jaar geleden dat hubby en ik  elkaar in Victoria House ontmoet hebben.

Zo’n mijlpaal verdient een bloemetje😉

Nog meer Feest. Drie jaar geleden schreef ik mijn eerste blog.Om dat te vieren geef ik voor ieder jaar 3 fatquarters weg. Iedereen kan meedoen. Geef bij dít bericht je voorkeur voor het stapeltje aan, nummer 1, 2 of 3.  Tot woensdag 31 aug.’11, 24.00 uur kun je een reactie achterlaten. Donderdag in de loop van de dag laat ik weten welke drie bofferds uit de hoge hoed komen.

Op de foto klikken maakt de foto groter………………………..

12 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Annelies
    Aug 28, 2011 @ 18:07:09

    Van harte gefeliciteerd ! Leuk dat jullie je samenzijn vieren.
    Mocht ik ergens voor in aanmerking komen, dan geef ik de voorkeur aan stapeltje 3.
    Leuk dat je blog al zolang bestaat !

    Beantwoorden

  2. nicole
    Aug 28, 2011 @ 18:13:18

    gefeliciteerd met beide feestelijkheden! 30 jaar dat is niet mis…….en 3 jaar trouwens ook niet. Ik wens je nog veel geluk en liefde met hubby en natuurlijk ook nog vele jaren weblog plezier! Enne…………roze he dat is mijn kleur dus stapeltje 2 heeft mijn voorkeur!
    groetjes Nicole

    Beantwoorden

  3. Annemieke
    Aug 28, 2011 @ 18:29:49

    Van harte met jullie mijlpaal van dertig jaar en je blog 3 jaar en dat er nog vele mogen volgen.Nummer 1 vind ik een mooi drietal.
    Groetjes Annemieke.

    Beantwoorden

  4. Jantine Urban
    Aug 28, 2011 @ 18:45:24

    Gefeliciteerd, dat is zeker een bloemetje waard! Fijn dat je het samen wilt en kunt vieren. Ik doe niet mee met de verloting, heb de laatste tijd al zoveel gewonnen😉 dat ik het een ander gun.

    Beantwoorden

  5. Mieke
    Aug 28, 2011 @ 19:00:19

    Gefeliciteerd met deze twee jubileums! Mooie bloemen heb je gekregen, heel feestelijk. Ik doe graag mee aan de verloting, alle stapeltjes zijn mooi maar 3 past het best bij mij.

    Beantwoorden

  6. Gert
    Aug 28, 2011 @ 20:02:06

    Super zeg: gefeliciteerd met dit jubileum. Leuk, wij vieren ook altijd onze eerste date, alleen is dat voor ons nu 14 jaar geleden. En dan ook nog zo’n leuke give away. Moeilijk kiezen hoor. Als ik dan toch moet kiezen, kies ik voor…stapeltje 1…maar met de andere kleuren zou ik ook al blij zijn🙂
    Nog vele gelukkige jaren erbij voor jullie samen!

    Beantwoorden

  7. Petra
    Aug 28, 2011 @ 20:36:07

    Van harte!!! Wat leuk om juist deze dag te vieren! En drie jaar bloggen….ook dat is een felicitatie waard! Ik doe niet mee aan de verloting omdat ik meer van de draadjes ben😉 maar ik vind het wel een héél lief gebaar om het zo te vieren!

    Beantwoorden

  8. Anita
    Aug 29, 2011 @ 06:02:07

    Van harte gefeliciteerd. Wat een leuke manier om elkaar te ontmoeten, zo ver weg. Ik wens jullie nog heel veel gelukkige jaren samen. En o ja stapeltje 3 spreekt me wel aan.

    Beantwoorden

  9. lupineke
    Aug 29, 2011 @ 10:03:28

    Hoe bijzonder hoe jullie elkaar hebben leren kennen! Camphill is zeker bekend hier bij ons! Van harte Jose, met deze bijzondere mijlpaal!! En dan ook nog drie jaar aan de blog, proficiat! Ik lees je logjes altijd, maar het lukt me gewoon niet om altijd bij iedereen te reageren. Deze keer natuurlijk wel! Geniet ervan, lieve groet Stefanie

    Beantwoorden

  10. Willy
    Aug 29, 2011 @ 12:06:13

    Josee en partner, van harte gefeliciteerd met het vieren van jullie kennismaking en ook van je driejarig blog. Overmorgen bestaat mijn blog drie jaar, zou leuk zijn als het dan weer in de lucht is. De eerste date van mijn man en mij was ook rond deze tijd, maar ik weet de precieze datum niet meer. Ik kende hem ook al vanaf de schooltijd. Toen we nog in de kinderwagen zaten hebben we elkaar al wel ontmoet, maar dat is nog veel verder terug, dat weten we van onze moeders.
    Ik had me voorgenomen om even niet mee te doen met give-aways, want ik heb de laatste tijd zoveel gewonnen. Wel heel moeilijk met die stofjes.
    Geniet nog van je mooie bos bloemen.
    Fijne week, groetjes

    Beantwoorden

  11. Elzaan
    Aug 29, 2011 @ 18:04:41

    Geluk met jul trou herdenking! 30 jaar is ’n lang tyd, en julle is nog gelukkig saam. Jul het ’n geseende huwelik.
    Die blomme is baie kleurvol – dis pragtig.
    Ek hou baie van nommer 1 se materiale. Skryf my asseblief in vir die trekking.

    Beantwoorden

  12. Ineke Platvoet
    Aug 30, 2011 @ 19:03:15

    Leuk zeg, zo je 30e en 3e jaar te vieren. Nog van harte.
    Als ik mocht winnen en mag kiezen heeft stapeltje no, 2 mijn voorkeur.
    Fijne dag nog,
    groetjes, Ineke

    Beantwoorden

Geef een reactie

