Vandaag heb ik

bij The Stitch Cottage stof gekocht bij de fatquarters die ik van M. uit Amerika kreeg. Sandra kon  mij niet aan de originele serie helpen. Wel kon zij mij laten zien hoe de serie er uit had gezien omdat zijzelf met deze stof iets aan het maken was.

Zodoende kon ik wel ongeveer  de kleuren zoeken die bij de serie gebruikt waren. Ook bleek dat de groene stof die ik er thuis had bij gezocht afbreuk deed aan het geheel. Blauw kwam er veel beter bij. In het echt zijn de 2 lichtst blauwen meer aqua.

De stof die eronder ligt is meer voor de heb😆

In mijn hoofd krijgt het project al vorm, wordt vervolgd😉

8 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Annelies
    Aug 20, 2011 @ 18:49:34

    Hele mooie stoffen heb je gekocht !

    Beantwoorden

  2. Petra
    Aug 20, 2011 @ 19:26:34

    Ooh…..en wat gaat dat worden?? In ieder geval iets met heel mooie stoffen!

    Beantwoorden

  3. Gingini
    Aug 20, 2011 @ 21:15:04

    Rood, geel, blauw? Tja, daar kun je alle kanten mee op! Ik wacht rustig af.
    Dat aqua lapje naast de gele vind ik wel heel erg mooi.🙂

    Beantwoorden

  4. Anita
    Aug 21, 2011 @ 07:03:17

    Wat een mooie stoffen heb je uitgezocht. Ik ben benieuwd naar je project.

    Beantwoorden

  5. Willy
    Aug 21, 2011 @ 08:54:09

    Ja mooie stoffen bij elkaar. De groene eronder vind ik ook heel mooi. Ik ben ook benieuwd hoe je ze gaat verwerken. Fijne zondag!

    Beantwoorden

  6. Jane
    Aug 21, 2011 @ 15:51:32

    Prachtige stofjes heb je gekocht. Ik ben benieuwd wat het gaat worden..!
    groetjes
    Jane

    Beantwoorden

  7. else
    Aug 21, 2011 @ 18:23:31

    Wat een prachtige combinatie heb je gevonden!
    liefs Else

    Beantwoorden

  8. Jantine Urban
    Aug 28, 2011 @ 18:46:43

    Een prachtige combinatie aan stofjes!

    Beantwoorden

Geef een reactie

