Dat ging naar Den Bosch toe Zoete lieve Gerritje.

Ik werkte vrijdagochtend op de biologische markt bij ‘t Cereaal,

na de  markt ging ik  naar de Quilterij en vond deze lapjes. Onderweg terug naar de Residentie kon ik de verleiding niet weerstaan om totaal onverwacht  mijn moedertje  in Utrecht met een bezoek te vereren.

Werd het een heel vroeg ochtendje uit de veren en een laat avondje  daar weer in😉

7 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Gingini
    Jul 24, 2011 @ 07:36:23

    Dit kaasmeisje heeft opeens een hele andere smaak qua lapjes gekregen! Wat ben je van plan?
    En daarna lekker naar je moedertje, lijkt me een een goeie dag te zijn geweest!🙂

    Beantwoorden

  2. lupineke
    Jul 24, 2011 @ 08:47:20

    Hoi Josee, wat leuk, ben jij ook een kaasmeisje? Toevallig sta ik ook af en toe met de kaaskraam van onze boerderij op markten ect. Afgelopen week hebben we gewonnen in de Zeeuwse voorronde van ‘Held van de Smaak’, ik ben dan ook supertrots op mijn kaasmakende collega’s!! Ik lees je logjes met enige regelmaat gezellig door, al komt het er haast niet van om te reageren…. Maar: binnenkort ga ik minder werken, dus hopelijk dan weer meer tijd voor al mijn leuke hobbie’s en zo! En dus ook voor bloggen! Lieve groet Stefanie

    Beantwoorden

  3. Lida
    Jul 24, 2011 @ 17:33:16

    Wat bijzonder om op zo’n markt te staan, op een plek waar al eeuwen markt wordt gehouden! Ik denk dat je er best van hebt genoten! Je lapjes zijn weer helemaal jij, vrolijk en kleurig! Ben benieuwd in wat voor project je ze gaat verwerken! Knuffel
    Lida

    Beantwoorden

  4. Willy
    Jul 25, 2011 @ 06:45:27

    Die laatste link had ik beter niet aan kunnen klikken.
    Ik eet maar beter snel een broodje kaas!
    Mooie fleurige stofjes heb je meegebracht.
    Groetjes

    Beantwoorden

  5. Anita
    Jul 25, 2011 @ 08:01:50

    Al met al een hele leuke lange dag. Mooie lapjes.

    Beantwoorden

  6. Mascha
    Jul 25, 2011 @ 09:32:10

    Mooie stofjes heb je gekocht.
    Groetjes Mascha

    Beantwoorden

  7. Gert van Raalten
    Jul 28, 2011 @ 11:36:17

    Den Bosch is altijd een erg leuke stad, en ik ben ook al regelmatig over deze markt gelopen. En bij een bezoekje aan Den Bosch horen gewoon Bossche Bollen van De Groot, anders is de dag niet compleet ^_^

    Beantwoorden

Geef een reactie

