Tussen andere zaken door,

die dringend aandacht vragen , wordt er af en toe wat gehandwerkt.

Helaas blijkt  dat de blokken afwijken in maat. Nu dus eerst de blokken 6″ snijden en dan jammerlijk toe kijken dat door het aanzetten van de sashings mijn  meeste mooie puntjes zullen verdwijnen.

Maar ja, écht heel slecht sluitende sashings is ook weer zo wat😯

Wordt langzaam vervolgd😉

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Willy
    Jun 17, 2011 @ 08:25:46

    Jammer, dat is weer extra werk, maar het komt vast goed.
    Groetjes

    Beantwoorden

  2. Gert
    Jun 17, 2011 @ 11:22:11

    Maar goed, jij krijgt tenminste nog eens wat nuttigs uit je vingers. Bij mij zit momenteel het tempo er niet echt lekker in. Hoewel ik wel bijna een quilt klaar heb…
    Veel succes ermee!

    Beantwoorden

  3. Jane
    Jun 18, 2011 @ 09:36:01

    Zoiets is wel even een tegenvaller. Maar het zal er straks toch wel erg mooi uitzien denk ik.
    groetjes
    Jane

    Beantwoorden

  4. Gingini
    Jun 18, 2011 @ 17:21:42

    Gelukkig kun je er langzaam aan wennen.😉
    Gewoon niet naar wijzen als hij af is.

    Beantwoorden

  5. Lida
    Jun 19, 2011 @ 14:42:21

    Is mij ook overkomen met de FW, maar als hij eenmaal met meerdere blokken aan elkaar zit, merk je het amper! Dus gewoon doorgaan om deze beeldschone blokken aan elkaar te zetten! Groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  6. wilma
    Jun 30, 2011 @ 13:19:03

    Heey mijn reactie staat er niet… Weer te snel weg gegaan??
    Ik kwam eigenlijk zeggen… helemaal niet fijn!! Soms wordt het echt te gek met al die klusjes voor andere…..
    :o(

    Gaat het goed met de sashings? Niet teveel schade aan je puntjes… Wat ik toen heb geschreven slaat nu nergens meer op,,
    :o)

    Beantwoorden

Geef een reactie

